Gå til innhold

Desember: LITE AKTIVITET HER....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alle reist på feire??

Vi reiser på mandag. LAAAAAng kjørertur til trondheim. Gleder meg. Bodde der frem til fødselen, så gleder meg til å se byen igjen uten mage:) Hehehehehehe!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God ferie, crazywoman!!!

ja, det har vært ganske så stille her inne de siste dagene... har ofte følt meg ganske så ensom her... *snufs* Vi tar ferie den 15.juli, og da skal pappa være lamme meg og lille i 10 hele uker. gjett om det blir deilig da!!!!!!!!!!

god tur til Trondheim :) I dag kom forresten sola til tromsø så nå er jeg fornøyd, ja :)

Skrevet

Ja da, her er det ferie. Men er hjemom for å vaske litt klær, før vi reiser videre i morgen. Og da må jo mor innom db, hehe

God tur, Crazywoman. Kos dere Trondheim

Skrevet

Jeg er her, men har ikke hatt så mye tid til å skrive i det siste dagene. Har ingen spesielle ferieplaner foreløpig, kanskje det blir en tur til Lofoten i juli.

God tur til Trondheim Crazywoman. Håper kjøreturen går fint.

Lene 27: Vi fikk også sol og sommer her i Narvik.... endelig Nord-Norge sin tur. Blir sikkert kjempekos å være i lag alle tre i ukene fremover.

God tur videre Fru Gyldenkron

Skrevet

Hei! Det er flott vær her nå så bare kom og kos dere!

Skrevet

Ikke reist enda, men de siste dagene har det vært fint vær og da er vi for det meste ute:-) Velkommen til Trondheim og sola, Crazywoman! God tur!

Skrevet

Jeg glemmer av og til å ta turen inn hit, men skal skjerpe meg!!!!

Skrevet

TAKK!

Nå skal mor pakke til barn mann og mor.... Jeg kan ikke ha med meg 14 par sko som vanlig i år for vi har med baby.... Litt rart!!! Hehehehe!

Gleder meg veldig! Håper alle får en fantastisk sommer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...