Gå til innhold

Da hopper jeg over hit jeg også....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du...

Så kom du deg over hit du også, kjempekoselig. Husker deg fra 1.tri og bli gravid. Håper du får et fint svangerskap og 2.tri. Det sies at det skal være det beste. Hvordan er formen din da?

Jeg er forresten 13+5 i dag, så du er rett i hælene på meg :-)

Har du vært på noe kontroll enda?

Hei hei,

Takk for koselige tilbakemeldinger! Så koselig å bli husket!!! Husker nicket ditt også...men trodde jeg var lenger bak deg...(men det føles kanskje lenger i begynnelsen).

Formen har vært ganske fin (i alle fall ikke til å klage på), men er blitt veldig glad i å sove da!! Var på privat UL på onsdag og da så vi lille baby'en hoppe rundt der inne! Kjempe gøy!

Ellers har jeg vært på 1 kontroll også - så da blir det å vente til slutten av september på neste kontroll. Ble litt overrasket over at det var så lenge i mellom disse kontrollene (var hyppigere sist jeg gikk gravid, for under 2 år siden)... Men det er jo ordinær UL i mellom da!

Hvordan går det med deg? Har formen vært grei? Har du vært på noen kontroll enda? Vi går vel inn i "den gode tiden" av svangerskapet nå ja! Da jeg gikk gravid sist, var i alle fall 2 trimester omtrent som å ikke være gravid...med unntak av bevegelsene inne i magen (og det er jo bare deilig)! Er dette din første, eller har du noen fra før?

Ønsker dere masse lykke til de kommende månedene!

Hei igjen... :-)

Dette er min nr.2, og jeg husker også at det var hyppigere kontroller da jeg gikk med sønnen min for 4 år siden.

Jeg var ganske kvalm de første ukene, men det ga seg i uke 9 heldigvis. Nå er jeg i kjempefin form, men jeg merker bekkenet allerede. Merker det mer og mer for hver dag....

Jeg hadde min første kontroll den 19 juni, hos jordmor på sykehuset. Kommer til å bare gå dit i fremtiden, føles tryggere. Også ble de så glad da jeg fortalte det, hi hi.

Fikk uventet UL da jeg var der. De sa at det var ikke noe de pleide å gjøre da....da jeg bestilte timen, så jeg ble veldig overrasket da de tilbudte meg det. Også var ikke mannen min med. Han valgte å bli hjemme siden det ikke var noe Ul da. Han ble så skuffa da jeg kom hjem, stakkars..he he. Så en sprell levende baby som danset samba der inne. Hehe, var deilig å se.

Jeg skal til ordinær Ul den 8 august jeg da, og ny kontroll 6 september. En evighet til det da.

Har du kjent noe liv?

Jeg har kjent det innimellom en uke nå. Var ikke å ta feil av, kjente det igjen med en gang. Synes det er veldig tidlig, men mamma mente at det ikke var det.....er jo annengangs.

Jeg husker forresten at jeg tittet på hjemmesiden din, og at du skrøyt av smykkene jeg lager, tji hi....

Uansett må¨du ha lykke til du også.

Jeg har to nieser nå som begge har gått over tiden.....de er ganske lei. Hun eldste blir satt i gang på tirsdag, utrolig spennende.

Annonse

Hei igjen...

Så gøy at du fikk UL (selvom ikke pappa'n var med...)!! Det er så fantastisk å få se den lille der inne!!! Gleder meg allerede til den ordinære UL...men har ikke time før 14 august. Du er en uke før meg der også...hi-hi...

Stemmer det - vi tittet jo på sidene til hverandre. Artig at vi havnet her inne sammen:-)

Så koselig at du kjenner så tydelig liv allerede!!! Er litt usikker jeg...synes jeg kjente noe for første gang da jeg hadde lagt meg i går, men det var rett før jeg sovnet! Med en gang var jeg helt sikker på at det var baby'en som rørte seg...men så har jeg ikke kjent noe mer i hele dag...og nå etterpå har jeg lurt på om jeg bare drømte det hele... He-he... De sier jo at man kjenner det før som 2.gangs!!

Magen min har rett og slett est ut! Håper ikke den fortsetter i dette tempoet. Tok lang tid før jeg fikk mage sist, og nå ser det allerede ut som om jeg skulle være 4-5 mnd på vei (i alle fall på kvelden).

Blir spennende med niesene dine! Gøy med så mange små barn i familien!!!!!

Blir koselig å følge deg fremover!!! Lykke til!!

Hei,

Morsomt at vi er helt likt!! Jeg har fått brev om ultralyd ved Ullevål - også får jeg utdelt time der etter ultralyden (hvis det ikke mot alle odds skulle være helt fullt, etter at de har satt UL-termin).

Hvor skal du føde??

Artig at du nevner det med mage..... :-)

Jeg begynte å få mage allerede i 7-8 uke, den var nok veldig oppblåst, men allikevel. Alle lurte på om jeg hadde to der inne, for de hadde ikke sett en med såå stor mage som var så kort tid på vei som meg..hi hi. Sist fikk jeg mage i 4.mnd ca. Nå synes jeg magen har stabilisert seg litt, den vokser mere oppover, hehe. Nå har jeg mere mage fra puppa og ned :-) Fikk høre av mamma at hun trodde jeg kom til å bli stor denne gangen...håper ikke det. Synes ikke jeg var så veldig stor rett før fødselen sist gang, men bildene viser noe annet. Merkelig det der. Vil liksom ikke innse at man er litt større alle steder enn det man faktisk er. La på meg 23 kilo sist, men allikevel synes jeg ikke at jeg var stoooor. Til og med da jeg så bildene av meg etterpå så jeg ikke det. Men jeg ser jo det nå, jeg var ganske rund, ja.

Jeg kjenner ikke liv hver dag, men har kjent det en 3-4 ganger den siste uka, så det er ikke umulig at det var det du faktisk kjente.

Spennende er det uansett....

Blir koselig å følge deg også :-)

Har vært litt fraværende på disse sidene til nå. Det gikk ikke så bra i vinter da jeg ble gravid, mistet i 8.uke. Så derfor har jeg distansert meg litt. Men nå slapper jeg litt mere av. Men det er ganske uvirkelig enda :-)

Skal jeg gjennom dette en gang til, liksom. Begynner å huske veldig hva som foregikk sist gang :-) Veene og sånt. Enda jeg hadde en veldig fin fødsel. 7 timer og bare lystgass... er vel av de heldige, tror jeg. Får håpe det går like bra denne gangen også... :-)

Vi høres.... og lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...