ApriIbaby Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 .....bort med koffert-tankene nå, jenter.... Gubben jobber vanligvis på dagtid, men i natt skal han og 3 andre i firmaet hans jobbe på spreng med service på et bygg. Jeg driver å lager pizza til han (dem) i hemlighet. Deigen skal straks bakes ut nå...før han kommer hjem fra jobb. Når han reiser kl 23 i kveld skal jeg gjøre den ferdig og steke den. Har også kjøpt med Cola til dem..... Så skal jeg kjøre det ned dit hvor de jobber...... Problemet er bare hvordan jeg skal ordne det praktisk med gutten vår på 1 år som jo sover...... Kanskje det blir nattur på han...Vi får se...eller om jeg sender det i taxi..... Håper han blir glad i hvertfall....Har lyst å gjøre dette for å vise at jeg elsker han!! Gleder meg faktisk til å gjøre dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 30. juni 2006 hmmmmmmm hadde ikke tatt med i bergningen at Lille skulle hyle og gråte hele kvelden......Tenkte at han skulle sove søtt, jeg...også at jeg skulle vekke han når pizza'n var klar...... Nå har LIlle sovnet....og bare bunnen er klar (ikke stekt) fra tidligere i dag.........og jeg er egentlig utslitt....., men jeg HAR lyst å gjøre det likevel......., men kan jeg virkelig vekke han igjen om et par timer for å leke pizzabud??? For en dustete kjærlighetserlæring.....;-(((.... Nå vet jeg ikke helt og jeg skal fortsette eller legge meg......så derfor sitter jeg her........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j05-g07-fødeklar Skrevet 30. juni 2006 #3 Del Skrevet 30. juni 2006 Såååå koselig da......jeg er sikker på at han blir kjempeglad hvis du får det til. Hvor langt er det du skal da???? Jeg må innrømme at jeg har gått fra gullet sovende noen ganger....Hente gubben på jobb o.l han jobber bare 5 min unna.... Tenk realistisk....hva kan skje i løpet av 10 min??? Det er ikke så mye så jeg hadde nok kjørt og ikke vekka han nå når endelig sover.....men men det var nå min mening da.... Håper du finner ut av det.... klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 30. juni 2006 Ja...nå er straks pizza'n ferdig.....og Lille er våken. Skal se han sovner rett før vi skal dra....Uansett så er det vorspiel (håper det er det det er...) i naboblokka her så jeg tror han blir en del forstyrret av de.... Hm...jeg er ganske pysete når det gjeder å gå i fra Lille når han sover. Tør nesten ikke gå med søpla en gang jeg..... Er så redd for at det skal begynne å brenne eller noe. Selvom det ikke er noen potensiell brannårsak i vår leilighet når jeg drar aner jeg jo ikke noe om hva naboene i blokka holder på med......Pizza leveransen hadde tatt altfor lang tid. Kan fort gå botimot en time. Skal ned i sentrum og "finne" gubben. Bare å kjøre dit tar 10- 15 min avhengig av røde lys..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 30. juni 2006 Der var det gjort! Godt å være ekstra snill og stelle ekstra pent med mannen av og til. Det ser ut til at Lille hadde godt av turen ut. Nå har han slått seg til ro i senga....og faktisk sovnet. Så nå hopper jeg i kassa også.... God natt...eller god morgen blir det vel for den neste som leser dette :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 2. juli 2006 #6 Del Skrevet 2. juli 2006 Hva sa han da???? Ble han overasket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 2. juli 2006 #7 Del Skrevet 2. juli 2006 Ja hvordan tok han det? Du er jammen meg sporty altså. Kjempe koslig gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå