Gå til innhold

Merkelige drømmer=)

Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som drømmer merkelig her inne? Jeg er 10+4 idag, og drømmer mye rart. Har drømt et par drømmer der jeg har mistet babyen, et par drømmer der babyen plutselig er blitt født og kan gå med en gang, og noen drømmer der veninner og slektninger rundt meg er gravid.=) Synst det er helt merkelig jeg, men men.=) Har nå i det minste ikke drømt om at heg har født kattunger enda, noe jeg vet en del gravide gjør.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei.. er det sant?? Det med kattunger?

Jøss.. det drømte jeg før jeg i det hele tatt testa.. Nei, så pussig.. Eller.. jeg drømte jeg fødte ei nydelig jente jeg kalte Sol.. og plutselig var det søte kattunger der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, drømmer mye rart jeg også. drømte her en natt at jeg fødte ungen min, i uke 10, men den var like stor som en 3 åring :P

drømmer også at jeg glemmer av babyen og glemmer å mate den og slikt, det er fælt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg helt enda om jeg er gravid, men her er en drøm jeg hadde for et par netter siden;

Jeg var høygravid, og klar til å føde når som helst. Var å besøkte noen venner av meg, å fødselen satte igang. Jeg fødte barnet i stua der. Det var ei jente. Fikk klær på henne, å lagt henne til å sove. Jeg satt i stua å koste meg med vennene mine, og dattera mi lå trygt å sov.

Etter en liten stund så pakket jeg sammen å skulle gå. Gikk bortover gata med vogna å lurte på om jeg ville kalle henne det navnet jeg hadde bestemt meg for. Fant ut at det var best jeg bestemte meg dagen etter.

Hører med til historien at det navnet jeg hadde i drømmen er det samme som jeg har tenkt på til et av mine fremtidige barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...