Gjest Skrevet 30. juni 2006 #1 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg skal endelig over i 2 trimester. Dette har jeg ventet på. Endelig begynner jeg å bli i litt bedre form. Hurra. Vi ses senere der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #2 Del Skrevet 30. juni 2006 Ikke lenge til jeg kommer etter!! En uke igjen nå!! (Er det forresten i slutten av uke 12 eller i begynnelsen en går over) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #3 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg er 12+1. Fikk da beskjed om at jeg hører til i 2 trimester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #4 Del Skrevet 30. juni 2006 Ok, da er det bare en uke igjen!! Heldigvis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 30. juni 2006 #5 Del Skrevet 30. juni 2006 wee! snakkes der inne om 4 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FannyFanny Skrevet 30. juni 2006 #6 Del Skrevet 30. juni 2006 Å fysj - jeg ble litt skremt jeg - av overskriften var jeg redd det var en abort på gang!! Det var godt at du bare skulle videre i forumet!!! ) Lykke til med 2. tri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå