H_123 Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Hei på deg!! Hvordan går d med deg? skrev noen innlegg til deg her for en stund tilbake, men fikk bedskjed om at du ikke hadde no datatilgang på ei stund. Bra med deg? Kom hjem fra syden på mandag vi. D var godt med sol på kroppen! hadde en fin tur. Var forresten på UL på tirsdag. terminen min ble flyttet til den 18. nov. Stemmer bra d tror jeg. Har selv regnet ut den 19. mens legen trodde den 15. så d var jo ganske nært da. Når er d du har termin igjen? Er formen blitt noe bedre da? Du har jo hatt d veldig tøft i d siste.. mange klemmer fra meg til deg!
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Svarte på innlegget den gangen,men det er en evighet siden :0) Sliter litt med nettet..Maskina som trøbler tror jeg... Jeg er ennå kvalm og spydde for noen dager siden..Så spyr ennå i uke 21..Møkk lei.Har fått influensa så det hjelper ikke på formen hoster til jeg brekker meg :0( Ellers så vokser magen, men heldigvis ikke like kjapt som for en stund siden..Fikk litt panikk.Ble stor raskt denne gangen..Har fått vite at det mest sannsynlig er en gutt.Men har ennå ikke fått den svarte stripa på magen og ellrs er svangerskapet mest likt med jenta så jeg stoler ikke 100% på ul...Fikk beskjed om at legen trodde det var en gutt... Har termin 12 november jeg. Skulle ønske noe snart gikk vår vei.Er kjempe lei av dårlig form og ellrs sliten..Savner pappa mye nå.Men det går opp og ned..Fikk masse bilder her en dag.Mange av pappa det var godt med vondt å se bildene.. Nå er her endelig litt somer varme så jeg skal sette meg ut på verandaen en stund og sola den hvite blenda kroppen min :0) Høres deilig ut med syden...Jeg også vil..Men vi skal bo 2 uker i mandal rett ved stranden..Gleder meg :0)
H_123 Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2006 Huff så trasig at du spyr enda! også attpåtil influensa! du er gaggu uheldig du! får håpe du blir frisk igjen nå da. Var du så uvel i de forrige svangerskapene også? Jeg har kastet opp en gang jeg bare så har ikke noe å klage over. er i bra form. brekker meg litt enda da. bare jeg tenker på en vond lukt eller forskjellig mat så brekker jeg meg! Tror mye av d er psykisk til meg gitt. 12. november du ja. ble flyttet litt fram du da! kjekt. blir spennende når november nærmer seg! Så du at d var en gutt selv da? Vi fikk også vite kjønnet. Ville egentlig ikke jeg da, men samboer ville. Hadde egentlig ikke så mye å si for meg. Men vi har bestemt oss for å holde d hemmelig denne gangen da. Har akkurat offentliggjort graviditeten nå. mange fikk seg litt av et sjokk. Så nå graver de og spør om kjønn osv. skulle bare sagt at vi ikke viste d! dumme meg. Klart du savner pappa'n din... Livet er ikke lett.. Man må bare prøve å se framover og samtidig tenke på de gode minnene.. ja, endelig ble d litt sol!! Godt! åå... hørtes god ut med to uker i mandal ved stranden!! Er noen uker til jeg har ferie enda. skal jobbe en del framover nå. må vel prøve å jobbe mye før permisjonen hvis jeg får d til!
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Det er galt at når endelig det flotte været har kommet så rømmer jeg inn.Men det er 28 grader i skyggen.Måtte kjøle ned det influensa sprengde hodet mitt...Blæh.. Ikke før 31 juli vi reiser da.Mamma skal være med oss.Hun er god venn med både meg og gubben så da går det fint ann å ha henne med på tur.Gleder oss :0) Vi låner nemmelig hus gratis.Besteforeldra til gubben er på hytten sin da.Så da er vi alene i huset.Deilig..50 meter fra stranden..Håper på fint vær.. Ja det, lureste er å nekte på at en veit kjønnet da blir det bare mas.Men vi fikk vite det pga.pappa, men siden legen ikke kunne garantere det,fordi om vi såg det selv så kjøper jeg ikke noe blått. Jeg var bare 16+++ så da kunne jentene være veldig hovne og lure oss.Han sa også at det kunne være navlestrengen vi såg. Men tror nok innerst inne at det er en Marius der inne :0) Hadde aldri klart å holde denne graviditeten hemmelig så lenge som dere .Det viser veldig godt på meg nå... Ut i sola igjen..Har fått kjølt meg litt ned nå :0)
H_123 Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2006 Hei igjen! Blir godt å reise på ferie da! koselig at mora di skal være med! Blir sikkert godt å komme bort litt. Gleder meg til ferien jeg også. har ikke så mange planer enda da.Får ta d litt som d kommer! Har dere navn klart dere ja! Så bra! Huff vi strevde så sist vi... Jenta var tre mnd før hun fikk navn hun. En skam!! Ble bestemt dagen før presten kom for å planlegge dåpen! Så denne gangen skal vi ha d klart på forhånd! hehe... håper jeg da! Noen tips? jenta vår heter Majlinn. Har aldri spurt deg hva du gjør om dagene, sånn til vanlig. Jobber du eller er du hjemmeværende? Huff... må vel finne senga jeg nå... skal jobbe fra 10-19 i morgen! æsj... ikke noe lyst! klikker vel innom her en tur i løpet av morgendagen tenker jeg! klemklem
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Heisann har desvarre ikke noe namne forslag.Blir dette ei jente er jeg stygt redd for at det kan ta litt tid før hun får namn....Har ett på lager, men føler at det passer ikke sammen med søskena sine namn.. Her er det styr pga. arv..Halvsøstra mi skulle ha skrevet under ett papir, men det er lettere sagt en gjort.Hun er så treig.Får hun ikke ut fingeren og skriver under så får ikke mamma forsikringspengene etter pappa.. Søstra mi lovde å komme hit, men nå gidder hun ikke alikavel.Begynner å bli mektig lei dritt oppførselen hennes...Pappa sa før han døde at hun er ikke til å stole på..Ser ut til at han får rett... Her er det overskya idag...Håper det begynner å regne for naboen har begynt å gjødsele så her lukter død og fordervelse.... Ellers så fikk mannen min se ut på magen at liten snudde seg, men kjent har han ikke fått ennå. Jeg er hjemmeværende, har vært det i mange år.Sliter slik med mens smerter at jeg går på sterke smertestillende 3 dager i mnd.Kan ikke jobbe ute da.Men etter at denne er født skal jeg fjerne livmora og da kan jeg få meg en jobb. Det skal bli greit :0) Nei, nå må jeg gjøre noe i huset, det har vært nydelig vær så huset ser helt bomba ut...
H_123 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2006 Hei! Neimen så trasig hun er halvsøstera di da! huff, arveoppgjør er ikke lett! Får håpe hun er så grei at hun skriver under nå da!! Trist om d ksl bli bråk etter dødsfall altså! Har vært litt styr i min familie pga arv også, d er ikke gøy! Nei navn er ikke lett!! Jeg må komme på noe lurt snart. Jeg klarer jo aldri bestemme meg for noe i d hele tatt jeg da så dette blir ikke lett! Traff ei venninne av meg før i dag. hun fikk barn på omtrent samme tid som meg og har nå fått nr to. Hun sa d var veldig slitsomt! huff... gruer meg litt.. fælt å si d, men d blir nok travelt når tuppa ikke er 2 år engang når baby'n kommer! jaja! hehe d får nok gå bra! ååå... d er så koselig å se når ungen rører på seg der inne ja! Rekker aldri vise d til samboer jeg! men d blir vel. Hjemmeværende du ja! kunne faktisk tenkt meg vært d selv. Liker å styre hjemme jeg. men men , jeg må nok tjene mine kroner. auau, tror jeg har fått blærekatarr! Renner på do hele tiden og nå ser jeg det er litt blod i urinen også! Hjelp! må man ta antibiotika når man har fått d tro? Har aldri vært plaget av noe sånt før. drikker masse vann nå da d kunne kanskje hjelpe. må vel dra til legen om d ikke blir bedre! Er rolig på jobb nå. Er så varm å jobbe i klesbutikk på sånne varme dager! jaja.
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #8 Skrevet 3. juli 2006 Kom deg til lege vennen..Raskt som FYYYY: Uvi kan starte fødselen, jeg har allerede gåt på en pecillin kur pga uvi.Hadde kjempe sterke kynnere.Det var da jeg fikk vite hvor farlig det kan være.Det er største grunnen til alt for tidlig fødsel. Travelt er litt hva en gjør det til selv også.....Har en venninne med to barn som klager sin nød over hvor travelt alt er..Hun synst jeg er sprø som venter nr 4.Men jeg er en litt mer avslappa person en henne.. Hun stresser noe ekstremt med de to hun har og de er 4 og 8 år !!! Hadde en på 2 jeg også da jeg fikk nr 2.Gikk så bra så.Det mest travle var at Eldstemann var så sjalu.Men det gikk heldigvis over etterhvert.. Nei, nå er det middags tid.Vi snakkes :0)
H_123 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2006 oi!! hjelp! men nå er jo legekontoret stengt.. tenkte som så at jeg venter til kontrollen på fredag... Ante ikke at d kan være farlig! har hatt litt vondt i magen og ryggen i dag. Huff... Får håpe d går bra! kanskje litt skummelt etter som d kommer blo! ikke mye men urinen er litt rødlig. ser d på papiret! oi.. Håper alt er ok med ungen! må vel dra til legen med d første i morgentidlig da! Kos deg med middagen forresten!
Gjest Skrevet 3. juli 2006 #10 Skrevet 3. juli 2006 Eller ringe legevakten..Det kommer til å gå bra med deg og den lille.Men du bør ikke vente helt til fredag.Gikk ei uke jeg, før jeg forstod at jeg hadde fått uvi..Hadde kjempe vondt i ryggen. ops det begynner å tordne må logge av..Vi snakkes senere..Klem og kos :0)
H_123 Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 3. juli 2006 No har jeg vært hos legevakten! D bli bare verre og verre. Takk for hjelpa! hadde kanskje ikke skjønt alvoret hadde d ikke vært for deg! prøvene viste at alt var skikkelig ille. lå på topp liksom. så jeg har da urinveisinfeksjon, nyrebekkenbetennelse og muligens nyrestein! AU! d gjør fryktelig vondt! fikk tabletter da, får håpe d hjelper! Tordner der ja! huff.. mange klemmer!!
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #12 Skrevet 4. juli 2006 Det kom ikke så mye torden her..Fikk bare panikk da parabolen begynte å slite.Så det var tordenvær en eller annen plass her i nærheten.Men fant ut at det var best å slå av maskina. Er glad for at du reiste til legen.Jeg heller visste ikke at det kunne være farlig å ha uvi.Men det forstod jeg da jeg fikk ekstreme kynnere i uke 14.Det var skremmende. Fikk pencillin og det gikk over.Men jeg hadde ike så alvorlig grad da. Håper du blir frisk raskt. Idag har tåka ligget langt ned på marka, men nå kom endelig sola og vi får fint vær igjen.Så da må jeg ut og nyte det flotte været :0) Er ikke bortskjemd med fint vær her akkurat....Er vel det samme med dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå