Gå til innhold

3D ulytralyd på Majorstuaklinikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde time i dag kl 10 men 9.15 ringer de og sier at timen er avlyst på grunn av sykdom. Hun skulle ringe meg til uka dersom det kom inn noen avbestillinger. Jeg og samboer hadde tatt oss fri fra jobben og hadde gledet oss i over en måned til dette.

Jeg synes det er dårlig gjort at de kan gjøre sånn uten at man får en kompensasjon for det. Dersom jeg avbestiller en legetime 45 minutter før så må jeg betale for timen alikevell...

Hva synes dere? Skal man bare godta sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy søren så dårlig gjort!!'

kan tenke mg du er skuffa ja! tenk om det var mg som hadde den timen, da hadde jeg vært halvveis på vei til oslo når dem ringte...

det MINSTE jg hadde gjort var å krevd halv pris!!

siden dere begge hadde tatt fri fra jobb og penger har gått tapt der og tror jg jg ville krevd gratistime asså! si du kun betaler for dvd og bilder...

du kan ikke bare godta det altså!

Skrevet

Forståelig at du reagerer på dette, men sånn kan de jo faktisk gjøre....uheldigvis. Men i følge alle innleggene her bør du kanskje nesten være glad for at du ikke hadde timen. Jeg hadde time der, men avbooket den i dag og booket ny time på Balder Klinikken. Første ledige time var 7 august pga ferie

Skrevet

Styr unna Majorstuaklinikken, les vår skrekkhistorie her:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/5507927

Jeg ringte til klinikken på onsdag for å snakke med Peter Molnar (han som driver med 3D) og fikk beskjed om at han var syk og kommer ikke tilbake denne uken. I dag er det fredag.

Det kom ikke akkurat som en bombe for dem at han ikke kom på jobb i dag og man kan lure på hvorfor de ventet helt til fredag med å varsle dere? (det er kun han som driver med 3D)

Dårlig service? Bedøm selv!

Dere er ikke de eneste som har opplevd å bli ringt opp under 1 time før timen for å bli fortalt at timen er avlyst. Se feks. tråd: http://www.barnimagen.com/forum/thread/5493837

med tittelen: "jævla dritt klinikk!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Når du kommer dit, så blir du møtt med store plakater som sier at du må betale på forhånd. Tenk tilbake og prøv å kom på andre ganger du måtte betale for lege/tannlege/frisør eller andre lignende tjenester på forhånd.

Styr unna....

Hilsen

Skrevet

De tar 3d-ultralyd på oslo city legesenter også.

Jeg har ikke tatt 3D selv, men var og tok vanlig ultralyd der i går, med verdens hyggeligste lege.

Kanskje verdt å prøve de?

Skrevet

Jeg ringte Oslo city legesenter akkurat nå for å bestille 3D ultralyd men i følge damen jeg snakket med var dette feil. De har kun 2D ultralyd så informasjonen på internet stemmer ikke.

Synd, ble litt glad da jeg så det var andre muligheter enn Majorstuaklinikken....

Skrevet

Hei!

Veldig bra at dere går videre med saken. Jeg bestilte tile på majorstuaklinikken for lenge siden... skal dit på tirsdag, men ble litt mer betenkt nå... Skal sjekke for nakkeødem i uke 12/13. Vet du om det er samme lege som utfører denne undersøkelsen?? Uansett så er jeg mentalt forberedt, og dersom jeg ikke blir bra behandlet skal de faen meg få høre det! Leger jobber i et service yrke og man har krav på å få god behandling!!!!

Skrevet

jeg hadde time der på mandagen....ble også ringt opp ca.1,5time før timen min....den skuffelsen var stor...Både jeg og sambo hadde tatt oss fri og gledet oss. jeg sov dårlig den natten for det eneste jeg tenkte på hva ultralyden....:(

det er merkelig at de ikke har ring andre før enn i siste liten...da han faktisk har vert borte en hel uke virker det som....

Skrevet

HUff da.. har time der oim en uke! Var i tønsberg sist, og var kjempe fornøyd! Legen der er bare helt super! Tenkte vi skulle ta det i Oslo denne gangen, siden vi er der... Vil anbefale alle som har valget, om å velge nøtterøy! Der er man hvertfall sikret god service! Til en billig penge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...