Gjest Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 jeg føler at magen er veldig lav! gutten sitter fortsatt i sete og jeg skal begnne med akupunktur for å snu han om en uke.. men er det vanlig at magen er lavere ved seteleie? for jeg har ikke noen problemer med å puste eller slik, mer press nedover og mye tissing som plager meg:-)
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 håper virkelig at noen kan svare meg på dette, hadde vært kjekt å høre andre sine erfaringer! begynner nesten å lure her, føler jeg får svært få eller ingen svar på innleggene mine for tiden!
mamma til fire små Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Kan bare sammenligne med meg selv.. Gutten min har ligget med hodet i bekkenet i lang tid. Men magen har likevel sunket de siste ukene syns jeg. Går ofte på do jeg også, men har tyngre for å puste også.. da ble du kasnkje ikke så mye klokere..
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 når i august har du termin? jeg har termin 22, så synes liksom at det er litt tidlig at magen er så pass lav som den er.. men er jo ikke så veldig lenge igjen, så er kanskje bare slik det skal være:-)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 har også lav mage og hun sitter i bekkenet mit...må også tisse hele tiden og føler at føttene stikker ut!!
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 stikker ut nede eller på siden?! her har jeg føtter langt ut på siden, bak i ryggen nesten:-) og en stump som stanger nedover så det er vondt av og til!
Tess,mamma til 2:-) Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Min ligger i seteleie og jeg har veldig HØY mage. Magen begynner så høyt opp at alle malene blir veldig høye og jeg har problemer med å puste. Er i uke 38 så har ingen forhåpninger om at han skal snu seg..
mamma til fire små Skrevet 1. juli 2006 #8 Skrevet 1. juli 2006 Jeg har termin 9 august. Det er ihvertfall over 2 uker siden jeg følte at magen hadde sunket. jeg har hele tiden sett på magen at det er såkalt "guttemage", men etter den sank, ble jeg nesten usikker, særlig fordi flere jeg kom i kontakt med i et selskap kommenterte at jeg hadde "jentemage". - Men det er en gutt da, -har vært på ul igjen:) Tror nok dette er helt normalt tidspunkt for at magen synker. Kanskje litt tidlig, men alt varierer jo veldig individuelt. Sikkert like normalt om vi hadde måttet vente litt. Kanskje er vi heldig og slipper å gå over termin;) jeg ville gjerne fått et par uker før termin. men for all del, han må være der inne til han er ferdig ja!
Gjest Skrevet 1. juli 2006 #9 Skrevet 1. juli 2006 så sprøtt at det er så forskjellig! men greit å vite at ikke alle har det likt.. jeg ser på magen min i speilet og synes den ser helt rar ut, jeg har jo halvannen måned igjen og fatter ikke at den er så lav! men skal jo ikke klage, for det er kjempegreit å få puste uten problem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå