Gå til innhold

Noen som vil kjøpe en Teutonia Mistral 06 mod nesten ikke brukt med alt av utstyr?

Anbefalte innlegg

Kjøpte vogna for en mnd siden men kommer ikke til å bruke den da jeg har to vogner. Den er helt ny bare prøvd noen få ganger, og masse utstyr følger med bl. anna knalltøft rødt regntrekk med skjerm, solskjerm, mygg nett, machende stormtrekk og stelleveske, vindtett sort flecepose..og et lammeskinn som passer perfekt i fargen. Fargekode 2565. Legger den ut på finn når jeg får tid til å ta noen bilder.

Fortsetter under...

Jeg må iallefall ha halv pris. Den er jo helt ny. Stelleveske regntrekk stormtrekk myggnett pose er ikke brukt i det hele tatt. Kun prøvekjørt vogna. Kjøpte to vogner på en gang og ser at jeg klarer meg lenge med den ene. Må regne igjennom hvor mye alt kostet men regner med en 5 -6000 er halv pris.

Annonse

Mener du 3000kr da eller.... Halv pris av 6000,skjønte ikke helt hva du mente jeg. For vogn med softbag koster jo ca 6000 har jeg sett på butikkene :)

He he.. Jeg mente halvparten av 5-6000 da vettu! Ser det er litt teit skrevet. Men jeg tror jeg skal ha den i vinter alikevel og selge den til våren heller. Har en oth men kanskje teutoniaen kan være bedre i vinter... Sorry.

hallo!!!!! når jeg kjøpte min teutonia mistral sport inkludert alt utstyr som sportsdel, mykbag, sengetøy, stelleveske så betalte jeg faktiskt 8000kr og det har jeg kvittering på... kjøpt sept 05. så det er en dyr vogn... dumme meg sjekket ikke div priser og handlet på fru lyng... aldri mer fru lyng da de er mye mye dyrere enn alle andre!!

men er meget fornøyd med vogna, beste jeg har hatt hittil... aldri om jeg skal ha emmaljunga eller simo igjen... har kjøpt meg en TFK joggster... ser fin ut, virker fin, bare venter på at minsten blir litt større

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...