Gå til innhold

mitt valg.... =)

&#9788 So damn insane &#9788

Anbefalte innlegg

For ca 9 år siden, fant jeg ut at jeg var gravid, da var jeg nesten 18 uker på vei.Hadde hatt småblødinger og gikk på p-piller, så jeg merka egentlig ikke noe unormalt...hehe husker jeg sto å grina, fordi jeg var blitt så feit, buksene var blitt såå jævli trange =)

Til sykehuset bar det, og prov abort ble diskutert. jeg var jo livredd, hatet små barn osv. var jo bare 16 år, og ante ikke hvordan jeg skulle greie dette på egen hånd. jeg var sammen med "barnefaren" .

De fortalte om denne nemda, detaljer om forløpet osv. Tanken på at jeg skulle drepe et så "stort" foster, og deretter føde det på normalt vis, fikk meg til å gremmes. Aldri i livet om jeg hadde samvittighet til noe sånt.

Jeg valgte å beholde.Og da jeg var 17 år, fødte jeg en nydelig velskapt sønn.Mangel på støtte i ettertid har det aldri vært.Jeg må få si at jeg er stolt over meg selv, og valget jeg tok.Ungdomsliv og festligheter aner jeg ikke hva er engang, men det bryr jeg meg ikke om. Jeg har ALDRI angret på mitt valg

Fortsetter under...

det er jenta si det:) tror det er mange som er for redd for å gå glipp av festlighetene, selv om det er en del av livet det også, så vil en liten gutt eller jente bringe enda mer... ikke glem det når dere tar det tunge valget. har selv valgt å beholde, er 14 uker i dag og er sjeleglad for at jeg tok det valget, man skal tross alt leve med det i ettertid...

ja ikke sant. hehe til helvete med sex, drugs and rock`n roll =) siden jeg var så ung da, og forsatt er ung (vel..kremt..25) så jeg kan jo ennå ta igjen litt fortapt. men sant, så greide jeg å rote meg borti et nytt sv.skap. så nå sitter jeg her med ei nydelig lita jente på straks 3 mnd.. haha..angrer ikke det spor. men det er en annen historie, som er litt tristere =( hm....

må nevnes at begge mine barn har samme far =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...