Gå til innhold

er jeg ung å gravid når jeg er 21??

IngyThing & lykkeliten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

så moro da! jeg hørte hjertelyden hos jordmor på onsdag også skal jeg ha ul om litt under en måned. gleder meg no sinnsykt.:D

men trur faktisk ikke at jeg vil vite kjønnet jeg=)

greit å titte ned når den kommer ut også.. meen, kan jo hende nyskjærrigheten tar overhånd også. man kan aldri vite;)

Gjest Riga19 - jente 22.10?

Blir 20 om akkurat 2 måneder, og gruer meg veldig...føler meg så ung, selv om jeg skal bli mamma snart. Gruer meg faktisk mer til bursdagen enn til fødselen, så det sier jo noe! Det er vel du selv som bestemmer om du er ung...kjæresten min er jo snart 25, men føler seg veldig ung. Er jo få i hans vennegjeng som har fått barn, så vi blir unge foreldre.

mannen min er 25 han også, er vel bare en av kompisene hans som har unger. ingen av mine veninner, og jeg trur ikke det er noen av dem som har plan om å bli foreldre heller så.

vil ikke ha unger når jeg er over 30 jeg, men folk er forskjellig=)

Annonse

Så godt at vi er flere her, mye som blir skrevet her som er som tatt ut ifra tankene mine.. Jeg er 20 år, og er 31 ukerpå vei. JEg gleder meg kjempe mye til barnet mitt kommer, men noen ganger så føler jeg at jeg er altfor ung for det her.. Glir liksom ifra alle vennene mine også, for de er mest opptatt av festing og gutter, og man merker at man liksom er blitt litt for "kjedelig" for mange, er ikke mye jeg orker om dagen, så jeg forstår jo det også.

Var godt å få ut litt kjente jeg, gleder meg jo selvfølgelig veldig mye til gutten min kommer ut=)

• 2 uker senere...

Jeg er selv jente på 19 år, og er 21 + 5 uker i dag. Får etter planen en liten 24.november, og fyller 20 år like etterpå.. Gleder meg utrolig mye. Jeg selv har liksom aldri vært noe glad i fyll og fest, så føler meg "klar" til å bli mamma. =)

Hei, jeg er 21 blir 22 i november og venter min første i februar...

Jeg føler nå meg i allefall ung og er nok ung og i forhold til statistikk over den gjennomsnittlige alder på førstegangs fødende!:)

Så tror nok vi trygt kan regne oss selv som unge:)

ja det vil jeg si. Er selv 20 (blir 21 i oktober) og er 34+2, og jeg venter en liten prins 1.september. jeg føler meg selv ung, men det er jo alt etter øyet som ser :) ellers er det jo ikke noe å bry seg om hva alle andre mener!

du får ha lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...