Julie Angelica:) Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Så nå håper jeg ting skjer snart. Det er jo et godt tegn i alle fall:) Lykke til alle sammen. Jeg holder dere oppdatert så langt jeg klarer. Foreløpig er det bare murring i korsryggen og veldig nedpress. Håper hun kommer i helga:)
Julie Angelica:) Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. juni 2006 Glemte å forandre nicket mitt ser jeg. Er jo bare 3 dager igjen nå
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Oi, så moro:) Da kan det nok skje i løpet av helga ja;) Lykke til da!!!
Julie Angelica:) Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2006 Ja nå vil jeg ha masse fødestøv!! Hvis det er noe som heter det da..hehe:)
esmase Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Å,så heldig du er!! Begynner nesten å lure på om kroppen min har glemt å lage en til meg,for den har jeg ikke sett noe til.... Har termin dagen før deg,så dette blir spennende!! Lykke til,håper du snart får skikkelige tak,sånn at du er i fødsel,og at du slipper å gå så mye lenger. )
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Lykke til, Randi Cecilie! Jeg heier fortsatt på deg, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå