Gå til innhold

Er bare litt redd....


Margrethe1311

Anbefalte innlegg

Jeg har plutselig blitt litt ekstra kvalm og svimmel.. Er det vanlig eller ikke uvanlig og være svimmel når man er i uke 11???! har vært en del kvalm, men nå er jeg ekstra kvalm og svimmel. I tillegg klarte jeg å få strekk i nakken for 2 dager siden så jeg har ligget helt stille pga dette. Håpet det var derfor jeg var svimmel, men nakken er nesten bra nå, og kvalmen og svimmelheten er ikke veldig bra akkurat. Tror jeg trenger litt beroligende ord bare. Gleder meg fælt siden jeg ikke har lenge igjen til uke 12. men er litt redd enda for at noe skal være galt.

 

takker for at det er så lett å være "uvitende" her inne. er ingen som syns noen spørsmål er dumme og det er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEg gikk hele forrige svangerskap og var svimmel, fra uke 10. Det er ganske normalt, hos meg fikk jeg svimmelhetsanfall, der jeg plutselig mistet all balanse og retningssans, hos noen er man konstant svimmel hele tiden. Det er nok ingenting å bekymre seg for, men jeg ville nevnt det for legen når du skal til kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svimmelheten kan komme av blotrykksfall, og kan også medføre mer kvalme da. Er ikke farlig, men vær forsiktig med å stå lenge i ro i samme possisjon... Svigerrinnen min slet mye med dette. Hun besvimte hvis hun stod for lenge rett opp og ned... Men som sagt, det er ikke et farlig egn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...