Gå til innhold

Den værste natten i mitt liv...nesten

Anbefalte innlegg

Har slitt med bekkenet nå siden uke 20, er i uke 32. Men har likevel gått greit. Har til og med jobbet 100% frem til nå nylig, nå er jeg 50% sykemeldt. Har hatt det enormt vondt på kvelden da, men det har alltid gått bort i løpet av natten. Men i natt var det helt ekstremt. Uansett hvilken stilling jeg lå i var det vondt. Det var vondt å vri seg, og det var helste litt vondt å bare puste. Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. Så jeg lå våken hele natten og synes kjempe synd på meg selv:-( Mannen var det vertfall ikke noe trøst i, han lå jo og sov. Ikke det at jeg forventet at han skulle være våken sammen med meg. Jeg kom veldig langt med boken min da, som jeg begynte på i natt:-) Å sitte forran pc'en ble helt uaktuelt, siden det også gjør ekstremt vondt. Og nå i dag, da jeg trodde at alt skulle være bra igjen. Men nei, smertene er fortsatt der. Så tenker jeg; Må jeg gå med disse smertene konstant, og synes enda mer synd på meg selv.

Er det flere som har det som meg eller?

Fortsetter under...

Ja da. Har hatt så vondt siden jeg var 5 mnd på vei. Klarte å jobbe i slik i en mnd til, da ble det 100% sykemelding.

Angrer som en hund at jeg iklke sykemeldte meg 100% lenge før. Ingen som har takket meg for at jeg presset meg til å jobbe. Ved evt neste svangerskap SKAL jeg ha sykemelding fra første stund. Man er nødt til å tenke litt prevantivt. Jeg har hatt BL siden unfangelsen, og det har bare blirr verre og verre.

Nå har jeg lært av mine feil- tror jeg...

Ville egentlig ha 100% sykemelding, siden jeg synes jeg hadde presset meg selv lenge nok. Hadde bekkenløsning ved 1. svangerskap også, dette er mitt 2. Men legen mente at jeg måtte prøve med 50% først. Og jeg orket bare ikke å krangle med ham, så det ble som det ble. Jeg sa til ham at jeg visste det kom til å bli værre, men teite nyutdanna legen skal jo gjør alt etter boken.

Ja, det vil jeg si at var en teit lege. Alle som har litt peil på BL, vet at det bare blir verre som man presser seg.

Gå tilbake om en uke el to og si at det ikke går. Det er kun du som er ekspert på din kropp.

Blir rett og slett helt matt av slike dottete leger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...