Gå til innhold

KJENNE LIV NÅR?????????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er jo veldig forskjellig. Mange kjenner ikke liv før de er over 20 uker, andre kjenner det veldig tidlig. Jeg kjente ingenting i uke 18, men rundt uke 19-20 kjente jeg de første små sparkene. Så bare vent, plutselig kjenner du det du også!!:)

Jeg kjente nok en sjelden boble eller fiskehale fra uke 16, men ble selv litt bekymret da det var veldig rolig rundt uke 18. Så - kaboom - på akkurat 19 uker våknet jeg opp av at han sparket. Nå (20+2) er det minst 6 ganger om dagen. Litt daffe spark om morgenen når jeg våkner, så innimellom utover dagen og så noen skikkelig kollbøtter sent på kvelden. Is, frukt og kaffe er slagere for økt aktivitet, men det kan ta en god stund etter maten før det setter igang. Ikke bekymre deg. Det kan komme plutselig, og det kan fortsatt ta noen uker, avhengig av livmor, morkake og alt mulig.

Annonse

Jeg er over 20 uker på vei nå med min første, og har hverken kjent liv, bobling eller noe fiskehale :-)

Var på UL på fredag for en uke siden, og hadde morkake forran (som visstnok 40-50% har), og dette tok av for mye av støyten... var IKKE uvanlig å ikke ha kjent liv, så jeg bekymrer meg ikke, det dukker vel opp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...