Gå til innhold

Hvite prikker på beina


Loppelill

Anbefalte innlegg

Da jeg skulle ha min først for 9 år siden var det snakk om at når fødselen var rett rundt hjørnet så fikk en hvite prikker på beina. Tror dette var helst om en hadde mye vann i kroppen. Siden har jeg ikke hørt noe om det.

 

Nå venter jeg 4. mann og kom plutselig til å tenke på det igjen. Er det noen som har hørt noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hørt det før, men håper nesten det er sant. For jeg har det på leggene, har veldig mye vann i kroppen. Men, er mange gamle "myter" om slike ting, så tør nesten ikke håpe på noe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig mye vann i kroppen med første mann. Sommeren 97 var veldig varm.... Og da hadde fikk jeg hvite prikke på beina, rett før jeg fødte. Fødte 19 dager før termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er noe i den myten!!!

Er 4 dager på overtid+ vann i kroppen og satt akkurat å stusset

over hvorfor jeg har masse hvite prikker på armene og bena..

Vil føde NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skuffe dere jenter...men jeg har hatt hvite prikker på leggene i 3uker og har enda ikke født...Lurer på hvorfor de har kommet da:)

Er det pga vann i kroppen??

De går vel bort igjen etter bebis er født??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere sikre at disse prikkene har noe med svangerskapet/vann i kroppen å gjøre? ;o) For jeg har hatt disse så lenge jeg kan huske meg selv (er veldig tynn i utgangspunktet og har aldri vært plaget med vann i kroppen bortsett fra nå i svangerskapet), så disse prikkene har absolutt ingenting med svangerskapet/vann i kroppen å gjøre for mitt vedkommende i hvert fall. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne hatt disse hvite prikkene på bena, er super solbrennt!!! Så alovera rester er de eneste prikkene jeg har!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg husker så hadde det med vann i kroppen å gjøre. Det var foresten jordmoren som nevnte på det den gangen jeg hadde det. Har ikke vann i kroppen nå og ingen hvite prikker heller.

 

Det forsvant etter fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også at det skal bety nær forestående fødsel, for jeg er også helt hvitprikkete i dag!( men føler ikke jeg har spesielt mye vann i kroppen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at hvite prikker har med vann i kroppen å gjøre, men aner ikke om det stemmer! Men har merket den siste uken at jeg har fått mer vann i kroppen, hovne ankler, legger, armer og hender, og at jeg samtidig har fått hvite prikker på disse stedene. Kanskje jeg skal høre med jordmor i morgen. Hadde jo vært supert om det betydde at fødsel nærmet seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har masse kvite prikkar, både på beina og på armane, og jordmora mi seier det er på grunn av vatn i kroppen (termin 26.07).

 

Eg er forsiktig ute i sola, for det meste i skuggen faktisk, og smører meg mykje, for eg har ikkje lyst til å behalde dei som pigmentflekkar til seinare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...