Gå til innhold

April: tror vi har lyst på en til og dere andre som også har det...

Anbefalte innlegg

Hvem er vi, og når prøver vi? Hvis dere vil si det da... :o) Her åpnes bakerovnen når ferien starter i begynnelsen av september, hvis ikke vi er "uheldige" før det...

Er så nyskjerrig!!

Fortsetter under...

hei yaddaline =)

vi har også lyst på en til nå,,, men vet ikke helt om vi synes det er for tidlig eller ikke... men har egentlig mest lyst til å prøve, da starter evt. prøvinga når vi begynner ferien, i uke 29 =)

men vi må nok snakke mer om det ja.....

Lykke til yaddaline =)

andre?

Vi har og lyst på en til og det FORT! Har lyst på to tette...., men har prøvd hittil uten lykke :-(

Har jo bare brukt minipiller i 1 1/2 mnd etter jeg fikk mensen tilbake siden okt/nov ifjor. Men tydeligvis er det ikke en lett oppgave, hehe... Med Nora tok det også flere mnd.

Så vi tar det som det kommer. Begge to har kurs og eksamen til jul + at vi har fulltidsjobb også + selvfølgelig også Nora = en del å gjøre! :D Fikk nettopp 10% lønnsøkning, og jeg får sannsynligvis også ny stilling til våren med betydelig mer ansvar, så her skjer ting!

Hallo.

Vi vill også ha en til, men hvet ikke helt når ennda. Vi hadde bestemt oss for att når siri er mellom 2 og 3 år er det på tide att hun får ett lite sösken, men nå er det slik att jeg skal i 2 bryllup neste august (2007) og da vill jeg ikke ha en unge som må ammes eller väre gravid, så det blir vell til att vi pröver neste höst. Og om det går våres vei blir det på våren 2008 neste mann kommer.

Her blir den nok en bolle i ovnen omtrent samtidig med deg Yaddaline.....hvis alt går etter planen da....Jeg tygger fremdeles på pillene mine jeg...men har bare et brett igjen. Så det blir forhåpentligvis et sommerbarn på oss.....

Vi har den "glede" av å motta besøk av TR i dag, så da er det i gang igjen med ny "runde" om ikke så lenge.. :s -hadde håpt det holdt med en, men hadde ikke hellet med meg der... Jaja..kjempegøy på badeferie til danmark med innpåsliten tante i hælene... :(

Annonse

vi må planlegge nøye nå jenter, så kan vi gå gravid med termin i samme mnd en gang til!!!!!!! :) Nå er det siste ord fra meg før vi skal dra. .. Så ha det fint de neste ukene folkens!!! Ikke legg forumet helt dødt, da!!!! Vil gjerne ha noe å lese på når vi kommer hjem igjen!! :)

Vi har også lyst på en til! Men vi må vente til jeg har fått jobb og stabilisert meg der. Men regner med å begynne prøvingen på slutten av året/begynnelsen av neste.

Til alle andre som har begynt å prøve. LYKKE TIL! :o)

• 3 uker senere...

Er skikkelig babysjuk nå.......dvs. Jeg savner å være gravid med den spenningen det innebar;-)

mannen har også lyst på en til, så har bestemt oss for å slutte med piller og begynne å prøve i oktober.....Håper at det klaffer en gang før nyåret for oss;-)

Men jeg kunne godt begynt nå jeg;-)

Vi har alltid snakket om 3 barn (har 2 nå). Bestilte time hos legen for å fjerne spiralen for en måneds tid siden, men da timen nærmet seg, kjente jeg at jeg ikke er klar for et nytt svangerskap ennå, og avbestilte timen. Når motivasjonen for et til svangerskap kommer (hvis den kommer, da) setter vi i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...