Mathias`mamma Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Jeg skal på 3d på majorstua på mandag, og etter å ha lest innlegget til snartpappa2006 har jeg blitt veldig i tvil. Har mest lyst til å avbestille timen, men i og med at dette mest sansynlig blir mitt eneste barn vil jeg gjerne gjøre mest mulig ut av det, og vil gjerne ha 3d. Har fått forslag om å bestille time på balderkliniken i stedet, men det er forsent, da jeg er i uke 33. Har vel nesten bestemt meg for å satse på at han har en god dag, men jeg trenger å høre noe positivt! Så vær så snill, om dere har gode erfaringer med Molnar så fortell meg om dem!!!! Nå er jeg uansett forberedt på at det kan være ikke så hyggelig, men det har ikke de andre UL mine vært heller så det hadde ikke vært noe nytt :-) (annet enn at jeg har fått se gutten min da, som er målen mitt nå også...)
Brummeline3barnsmor Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Jeg var der 9 juni å har bare gode erfaringer..
Pingo Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Hei, jeg leste også det innlegget og må si jeg ble veldig overrasket og sjokkert! For vi var hos Peter Molnar 9. juni og hadde en kjempefin opplevelse!! Han var veldig hyggelig, tok seg god tid, pratet og lo, og kom med morsomme kommentarer. Vi fikk 4 bilder hvorav 2 av dem var veldig fine, men det er ikke så lett å bra bilder hvis bebisen ikke vil ;-) CD-rom'en var vi også fornøyd med, vi fikk 5 morsomme filmsnutter som jeg koser meg med hjemme. Så jeg har bare positive tanker om Majorstuaklinikken, og kan jo ikke annet enn å anbefale til videre ;-)
Mathias`mamma Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2006 Tusen takk. Dette var musikk i mine ører :-) Trengte virkelig dette.
Happy Ignorant Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Hei! Har ikke lest innlegget til snartpappa2006, men har veldig gode erfaringer med Molnar. Var til 3DUL hos han i uke 28 i mitt første svsk. Han var veldig grei, forklarte alt nøye, tok seg god tid til å finne et bra bilde og en liten film. Skulle til utvidet UL i uke 12 hos en annen lege på Majorstuklinikken, men ble oppringt og fortalt at legen var syk. Da hadde jeg kjørt bil i 2 timer for å komme dit, og Molnar tok seg da tid til oss etter stengetid. Igjen ble alt grundig forklart, både på innvendig og utvendig 3DUL. Vi var iallefall kjempefornøyde begge gangene. Lykke til! Tror ikke du kommer til å angre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå