Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Er det noen av dere som har født før som kan beskrive smerten man kjenner ved rier????
Sanasola Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 River og sliter i rygg og mage,og for meg var det ikke til å ta feil av!:-) Men det er sikkert forskjell fra person til person...
tobarnsmamma Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Jeg hadde ikke vondt i ryggen i det hele tatt. Magesmertene kjentes ut som menstrasjonssmerter.
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 tror det er veldig forskjellig. Jeg hadde kun rier i magen, kjentes ut som hele magen låste seg, var som mensensmerter bare mye kraftigere. Denne gangen har jeg hatt modningsrier en uke, de er både i rygg og mage.
Happy Ignorant Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Trodde først jeg hadde mageknip. Etterhvert kjentes det ut som blanding av veldig kraftig mageknip og menssmerter.
glad_jenta Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Jeg hører ikke til her jeg nå da,men titter innom allikevel.Jeg hadde mensen murringer som ble vondere å tettere.gikk i 2 døgn med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå