mamma->Martine Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 pleier det å være noen tegn på at fødselen kommer til å starte om ikke lenge...mener eikke at riene begynner og sånn..men om at fødselen kan starte om en uke eller noe..har hørt noe om formen på annsikt o.l. håper på svar..
Januarbaby2014 Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Tegn på at fødselen snart starter kan være at slimproppen har gått, at du har hatt tegningsblødning eller at du har fødeansikt! =)
Sanasola Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Slimproppen gikk og jeg fikk "stikkinger"og nedpress og rett og slett følte at noe kom til å skje.Natta etter gikk vannet,og lille frøkna kom til verden noen timer senere!:-)
mamma->Martine Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2006 slimproppen har kanskje gått hos meg, jeg vet ikke. jeg dusjet og var på do da kom d slim.. men har aldri sett noen propp...hvordan kan man vite?
Hoppetussa Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Jordmor sa til meg i dag at noen fikk dårlig mage, noen fikk mer utflod, det å kjenne mer nedpress... men veldig veldig mange kjenner ingenting før det hele starter. Jordmor Siri kommer jo også med påstanden om at man må være mentalt klar for fødselen...
Cat&Gullungene Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Jeg lurer også veldig på hva FØDEANSIKT er for noe ??? Håper jeg snart får det ;-)....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå