Gå til innhold

Må ha det... bare må ha det :-)

Soffe

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle dele en liten ting med dere nå i sommervarmen, og kanskje få andre i godt humør.

Nå er det jordbærsesong, og dette er en sunn jordbærsmootiegreie med en liten twist. Personlig bruker jeg ekstra lettmelk, frosne jordbær og natrena flytende, Bland alt i en mixer, 2-3dl melk og 10-12 frosne jordbær, sukker el. etter smak av eget ønske :-) Dette blir en tjukk god sak i sommervarmen! Supersnadder er det og ikke så allerverst usunt heller:)

Kos dere ! og lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååååååå det hørtes utrolig godt ut. Men hva er natrena? Har ikke hørt om det jeg.. Kansje jeg er litt dum nå, men men. Hørtes digg ut ihvertfall. namme sier jeg bare. Tror jeg må ut å handle ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natrena er den flytende utgaven av sånne suketterdingser man kan ha kaffen. Men det er den som er hvit og blå :) Den som heter suketter syns jeg blir sånn intens kvalmsøt.. men som sagt.. prøv det! Anbefales:) Tror kanskje jeg skal lage meg sånn nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namnam, det hørtes skikkelig digg ut, men jeg trodde man skulle være forsiktig med kunstig søtningsstøff når man var gravid?

Jeg har også en skikkelig god smoothie som jeg fikk veldig lyst på, jeg deler en fersk ananas i småbiter som jeg fryser, og kjører i blender sammen med en pakke kokosmelk. Nyyyyyyydelig! Kan også ha litt mango i.

Kokosmelk er forresten veldig godt i flere slags smoothies, får liksom sånn syden-smak.

Kanskje jeg må lage meg smoothie nå?

Og kanskje noen har flere oppskrifter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...