Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp og hva er mageomkretsen???

zena78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 33 + 3 og har gått opp ca 22 kilo. Var veldig tynn før (52 kilo 174 cm) og trives veldig godt med kroppen min nå selv om jeg har gått opp så mye. Mageomkretsen sluttet jeg å måle fordi det avhenger så mye av hvordan ungene ligger. Tror det er bedre å sammenligne fundusmålene. Da jeg var 32 uker var fundusmålet mitt 33 cm.

• 2 uker senere...

Hei Zena!

Jeg er i uke 23 og har gott ned masse. Vi begynte med ivf i januar og da veide jeg 77kg og no veier jeg 74kg og er snart 6 mnd po vei. Jentene i magen har det supert so det er ingen grunn til bekymring, men jeg har jo blitt veldig tynn i generelt resten av kroppen. Grunnen til at jeg har mistet so mange kilo er fordi jeg orker ikke fet mat, godteri eller snacks. Jeg spiser mengder med frukt og gronnsaker og for i meg masse mat generelt, bare litt annerledes kosthold enn jeg tidligere har hatt.. So slik er det for meg..

hei hei.. jeg fikk beibisene mine i uke 34+6 da hadde jeg godt opp 25 kg. no er bebisene 4 uker og jeg har bare 3 kg igjen så er jeg nede igjen i det jeg var før jeg ble gravid. Så ikke bekymr dere så mye for vekten for det blir travelt etterpå og da raser de av igjen. jeg var 127cm rundt magen så jeg var stoor.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...