Gå til innhold

hodet festet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler at alle føder nå jeg...mens jeg tror det er leeeenge til juli...huff a mei. Det jeg lurer på er om det er sik at hodet er festet nå hos de fleste ?Jeg har termin om 26 dager og sist uke var hodet begynt å feste seeg da jeg var til kontroll...skal på ny kontroll den 5.juli. Må vel ha festet seg da??? Er litt opptatt av dette ifh at hvis vannet går og navlestrengen sniker seg forbi et ufestet hode....høres så skummelt ut..hva om jeg ikke merker det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg far nå 23 dager igjen og på kontroll i går var ikke hodet festet...vet ikke hva som er vanlig, legen kommentertet ikke om det var vanlig eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg festet hodet seg i uke 34 og det er 3 uker siden.. har ei svigermor som sier at jeg går max 14 dager til.. men det er jo bare gjetting:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 26 dager igjen. Var på kontroll i dag, og hodet er ikke festet. Går og venter på det jeg også, og kjenner etter stikkinger og press lengre ned.... kjenner jeg det nå? Nå da? Eller kanskje litt.. nå? Nei? :) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 26 dager til termin. Men håper å gå litt over siden mannen min er vekkreist med jobben den uken.... Hodet har ikke festet seg her heller. Med 2. og 3. mann festet det seg i uke 39. Med 1 tror jeg det var i uke 32 el..

 

Klart det er avslappende at hodet er festet. Men de fleste fødsler starter ikke med vannavgang... Om om hodet ikke er festet og vannet går så bruker det å merkes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på kontroll igår og da fikk jeg vite at hodet var festet...var ikke festet forrige uke og idag er det bare 6 dager igjen til termin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 20 dager til termin, hos meg har hodet vært festet siden forrige uke (bebisen sitt hode altså :)

Men det har visst ingenting å si for når småen er tenkt å komme ut. Syns bare litt synd på stakkaren som står konstant på hodet, høres ikke særlig behagelig ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hodet nå festet i uke 39, var ikke festet i uke 37. Skal på ul om en time å ta en titt i tilfelle :) Blir gøy å se baby nesten ferdig ;) Kan jo høre om de gidder å få han ut samtidig hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...