kokosbolle Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Heisann! Jeg hadde for noen uker siden litt brunlig utflod, og ble veldig bekymret for at ting skulle gå galt. Legen min henviste meg egentlig videre til Ullevål, men pga. ferieavvikling osv. fikk jeg time i slutten av august! Hårreisende lenge til! Da bar det avgårde til privat UL i går, og jeg fikk se en liten Mini som beveget på seg, hjertet slo og h*n suttet på totten! Mini er 7 cm fra hoide til rumpa og jeg fikk termin fremskyndet til 01.01.07. Hjelp! jeg skal holde inne til over nyttår hvertfall. Hehe. Er verdens lykkeligste i dag! )
selfangerkjerringa Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Kan de sette nøyaktig termin så tidlig? Jeg trodde poenget med å ha ordinær UL rundt uke 18 er fordi det er akkruat rundt uke 17-19 at knøttene er omtrent likt utviklet... Men uansett - grattis!!! Hadde jeg hatt råd ville jeg dratt på privat UL selv hihi... men jeg skal smøre meg med tålmodighet, det er heldigvis bare 3 uker til jeg skal på ordinær! ps: hva er poenget med kontroll-UL ved utflod/blødning TO MÅNEDER fram i tid!??!?!
kokosbolle Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2006 Visste ikke det jeg heller, men er vel bare sånn ca på termin uansett ) svar på ps: Gudene må vite hva Ullevål har tenkt, men jeg MÅ ha misforstått legen min. men alt er ok, for nå vet jeg at h*n har det bra!
selfangerkjerringa Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Er vel neppe første gang dessverre at misforståelser oppstår. Selv hadde legen min bestilt UL til meg i det vi tror er uke 16 - fordi det er en mulighet for at jeg er 2 uker lenger på vei. På sykehuset hadde de tydeligvis ikke skjønt dette, og hadde satt opp UL i uke 19... Kunne da risikert å fått UL uke 21, og da hadde termin kunne blitt helt på jordet. Fikk heldigvis bytta time, så nå har jeg i uke 17 istedet - det er jo bedre enn utgangspunktet i hvertfall. forresten så er grunnen til terminstrsset mitt at jeg overhodet ikke vet når jeg ble gravid, hadde ingen mens å regne fra, og jeg hadde vanskelig fødsel sist og vil være forberedt og vite hva jeg har å forholde meg til denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå