Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Fader...jeg er jo helt hvit... Har ikke tatt med tid til å ligge ute i sola, føler meg liksom ikke så lekker at jeg har lyst å ligge ute i bikini liksom...hehehe... Mitt spørsmål er da, er det OK å ta solarium? Om jeg eventuelt tar korte økter, 10-15 minutter eller noe....
❤Lillemaisprelle❤ Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 God morgen, jeg har forhørt meg med flere angpende dette spørsmålet. Jeg tror ikke det er det beste du kan gjøre når du er gravid. Hva med å kjøpe en selvbruningskrem? Jeg kan gjerne anbefale deg kremen fra Lancome. Den er veldig bra. Koster ca 320,-. Fåes hos alle parfymerier.
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Ja,det går fint å ta solarium..bare ha på viften og drikk vann
selfangerkjerringa Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Jeg har hørt at det viktigste er å unngå at poden blir overopphetet der inne. Korte økter, med vifte, og kanskje et håndkle over magen på slutten, skal gå bra. Det som kan være risikoen er pigmentflekker i huden til mamman. De kan være vanskelige å bli kvitt i etterkant. Jeg fikk så dårlig samvittighet da jeg tok solarium at jeg fant ut jeg fikk la det være - og heller snike meg ut litt i "ekte-sola" når den finner det for godt å dukke opp her i Trondheim
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2006 Men urk...føler ikke for å ligge i bikini akkurat nå... Magen er akkurat for liten for at fremmede som ikke kjenner meg kan se at jeg er gravid...hehehe, føler meg dvask og ekkel nok med klær, om jeg ikke skal ta de av... Nei, bedre alene i et solarium rom...hahahaha...
selfangerkjerringa Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Har du ikke muligheten til å grille deg i private omgivelser? Jeg er nok ganske mange soltimer og kilo unna å eksponere min halvnakne kropp offentlig gitt.... så for min del handler det enten om å være påkledd, eller å sole meg i hagen eller på terassen hos mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå