Gå til innhold

Pelle Kanin og Pølsa + spire:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Startet på en ny jeg. Ble litt lang den andre.

Går mye til og fra jeg også. I går var jeg ikke inne her i det hele tatt. Holder på med det nye huset, tar mye av tiden. Men det blir så fint:)

Så bra du "slapp" det meste av bærin gen, greit å være på den sikre siden. 6 uker ja, da begynner det å hjelpe. Går helt i surr jeg. Men vi har jo hatt lik syklus, så det burde ikke være så vanskelig å regne seg frem til..hehe- Sløv hjerne i varmen;) Ymse vær i dag, skulle gjerne tatt turen på stranden, men ser ikke fult så bra ut i dag som i går.

Høres ut som en super måte å si det på! artig, litt sånn uten om det vanlige liksom. Så gøy for Adrian at han får et søsken såpass tett, det vil vi gjerne ha også. (nare vi får til en først da..gal av å vente)

må vekke mannen nå. Ha en super dag:)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter meg selv opp litt jeg, tilfelle du ikke ser den:)

Nettopp fått et lite sjokk her. Vært en snartur på stranden, og redd som jeg er for solbrenthet, smører jeg meg med faktor 15. Men syntes det svei sånn, så jeg smurte meg ganske jevnlig, menn jo mer jeg smurte jo verre ble det. Og så oppdaget jeg at det kom DE utslettene! Dro rett til mamma, naboen er sykepleier, og vet du hva - jeg er alergisk mot de fleste solkremer!!!!!!!!! HJELP! Her smører man seg for å passe på huden også blir det bare enda verre... Så nå er det null sol og til hudlege for krem på mandag. Jaja.. håper inderlig det forsvinner, ikke pent (mage og rygg) og det klør. tatt alergipille også.

Håper det går bra med deg:) Fint vær der du bor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...