Imomel Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Hei! Nå er det vel på tide å presantere meg. Har smugtittet på denne siden noen uker. Hadde en SA 3 juni (var 13 uker på vei). Jeg er 24 år og min forlovede blir 25. Håper at mensen kommer neste uke, jeg er nemlig bortreist 50% av året. Veldig greit å være hjemme når jeg har EL
luba Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Hei hei og velkommen hit:o) Leit å høre om SA'en, håper det ordner seg med baby i magen for deg snart!! ;o)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Hei og hjertelig velkommen immen Håper det ordner seg for dere.. Leit å høre at du mistet i forrige graviditet. Jeg krysser fingre for at du får klaff snart igjen og at det går helt fint med spiren da!! Klem fra 4+4
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Hei og velkommen innom:) Alltid trist å høre at noen mister,men godt dere har bestemt dere for å prøve igjen.Håper oppholdet her blir kort og fruktbart.Lykke til!
trollemor med hybelboer Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Heisann og velkommen i gjengen. Trist å høre om sa'n din, men krysser fingrene og håper på at du får positiv test igjen snart... lykke lykke til klem
Imomel Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2006 Tusen takk alle sammen! Det var ikke noe kjekt å miste, men vi tenker at det var en grunn til at det skjedde, at ikke alt var som det skulle. Håper at det klaffer igjen snart Lykke til til dere også klem
Alba44 Skrevet 30. juni 2006 #8 Skrevet 30. juni 2006 Hei og velkommen hit!! Leit å høre at du mistet....vet hvor vondt det er dessverre.... Men: vi er opimistiske,vi ) Lykke til!
Imomel Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2006 Optimistisk ja!! Jeg kan ikke grave meg ned heller, må bare se fremover Har jo hørt at man blir gravid ganske fort etter noe sånt, så vi håper og håper!!
Gjest Skrevet 30. juni 2006 #10 Skrevet 30. juni 2006 Hei og velkommen og masse lykke til i tiden fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå