Gå til innhold

Teste i mårra tidlig:D GRUER MEG JEG.....noen å snakke med? sukk

Anbefalte innlegg

Heihei:) Har ikm den 1 juli om syklusen min er tilnærmet normal..så tenkte å teste i morgen! Sitter her med clear blue og tripper..klarer jo ikke sove..selv om tiden til testing ville gått fortere da..sukk...er min 1 pp og har ingen høye forventninger...TRODDE JEG..kommer til å bli kjempeskuffa, enda jeg hadde lovt meg selv å ikke bli det..jaja...noen andre som er våkne her da?

klem

Fortsetter under...

Hei Sussa_85

Fikk du sove? Nå er det testetid - jeg krysser fingre for deg.. Jeg vet akkurat åssen det der er. Da jeg ble prøver tenkte jeg at det ikke var så farlig om det ikke ble klaff i 1pp,, men da ikm tiden nærmet seg i 1pp var jeg suuuuperspent og klarte ikke vente på mensen - måtte teste før ikm,, og det ble negativ test. Og jeg ble skuffet.Selv om jeg hadde lovd meg selv å ikke bli det. Men så kom det positiv test i 2pp og da var alle leie tanker glemt..

Håper du er heldig og får pos test i 1pp,, det er jo noen som faktisk får det!!

Klem fra

4+4

Annonse

Heihei:( Jada..testen ble negativ..så nå får jeg vel bare vente på tanta i mårra da...håper virkelig hun kommer fort om hun har tenkt å komme...:) NÅ BLIR DET SNOPHELG...min bedre halvdel er bortreis og her sitter jeg ensom..bokstavelig talt...hehe...jaja..men får no se om mensen kommer nå da..ellers får jeg vel teste igjen på mandagen eller noe:)

TUSEN TAKK TIL ALLE SOM VENTA:D skikkelig koslig er dere!

Stor klem fra Meg...snart i 2pp...sukk

Takk for det:) joda..kan jo ikke annet enn vente nå da...har ikke menssmerter i dag heller..håper ikke disse hormonene ødelegger for meg..vil ikke ha sånne mareritt sykluser på 40 dager og slikt..snufs

Ja pleier å få grusomme menssmerter minst en dag i forveien og spesielt samme dagen....Klarer liksom ikke fungere..hehe..så hadde nok kjent d...:) Men men...trenger jo ikke få mensen på leeeeeeeeeenge pga av den hersen pilla..HVORFOR VAR D INGEN SOM FORTALTE MEG DETTE da jeg begynte med pilla..Jeg fikk høre at jeg ville bli fruktbar med engang jeg slutta..sukk...med min flaks blir jeg vel gravid om noen år tenker jeg....

Håper på en av disse:

1. Ikke noe tante rød, ny test mandag som er positiv

2. Tante rød, slik at jeg kan komme meg over på 2 pp fortest mulig...

I tillegg fant jeg ett nyhetsoppslag på nett i dag som viser hvor urettferdig verden er..skal vi se om jeg finner det......

Annonse

ÆSJ, leste artikkelen, slike ting blir jeg lettere kvalm av altså. Der kan man se.. slike blir gravide...

Men du, du håper på enten tante r eller positiv test på mandag, da får du faktisk en av ønskene oppfylt da:):)logisk:) vi krysser som sagt fingrene for ny test mandag!!! Blir spennende å følge med deg videre!

nei det er jo ett 3 alternativ....at jeg ikke er gravid og at mensen IKKE kommer...da sliter jeg...mange som sliter med å få eggeløsninger etter pilleslutt..da setter jeg meg ned å griner..:S

Nei nei nei, det var liksom det jeg mente da, at det ikke er noe tredje alternativ, for det skal ikke du tenke på ;) du skal jo ikke være deppa;) ikke sant..tenk ikke på det alternativet før det eventuelt er reelt. Fra nå av har du kun 2 alternativer, ikke sant??

Må jo oppmuntre deg litt da vet du:) leit å være deppa:) Bra med meg i dag, bare slapper av og lader opp til jobb i kveld.. Er samboeren din like gira som deg? Der har jeg liksom ett lite problem, min blir så stressa over at jeg ønsker det her så veldig. Han har ett sterkt ønske om å bli far han også, men tar det hele med ro. Litt slitsomt, for til tider tar han det så med ro at jeg virkelig lurer på om det er det her han vil..

AKKURAT som jeg skulle sagt d selv..føler nesten at jeg presser igjennom noe som bare jeg vil til tider...han sa jo at han var klar..og man må nesten være 2 i senga...og enig om å kutte ut prevansjon...spurte han i går kveld om han ikkevar interessert i å vite om jeg var gravid allerede i dag..: neissss..tar d som det kommer, spiller vel ikke noe rolle om jeg får vite d i dag el om en uke? Ble helt på gråten jeg..han reiste i dag tidlig bort på fyllehelg hos en kompis laaangt borte..siste frihelga mi og her sitter jeg....mannfolk....Nesten så man lurer på om d er like greit at man ikke er gravid..for hans skyld!

MANNFOLK!!! Irriterende! Du fikk vel sagt han ett par sannhetens ord. Skjønner godt du var på gråten, har grått noen mpdige tårer i denne tiden selv.. Min samboer klarte å spørre meg for ikke så lenge siden om vi liksom nå hadde begynt å prøve å få barn... Jeg bare: jaaaaaa, hva tror du a, er jo det vi har pratet om og prøvd på nå. (var i slutten av 1pp, og vi hadde lenge vært enig om pille slutt og prøving) Nå er han liksom helt med på det, men har ikke helt skjlnt at det betyr litt hvilke dager man prøver og greier. Han klarte til og med å prestere å si at han trodde jeg kunne bli gravid alle dager i mnd.... Har funnet ut at jeg ikke skal si til han når neste el er, så slipper det å stresse han. Ikke misforstå meg, min samboer har veldig lyst på, men tar liksom ALT så ALTFOR med ro...

Ja huff...min bedre halvdel vil jo han og sier han..men han har så rare argumenter avogtil når vi snakker om det..."Vil du ha baby nå da vennen" spør jeg: "ja kan likegreit begynne med det nå, skal jo ha barn en eller annen gang lell"...hvilken kommentar er det da? Jeg hører: "jeg er egentlig ikke så gira på barn akkurat nå, men du får viljen din som vanlig"...hehe...jaja..bare jeg som er paranoid sikkert....Neste mnd vurderer jeg å kjøpe eggeløsningstest..for da vet han åssen dager VI MÅ ha sex og ikke...sist periode var d vanskelig å overtale han til å ha sex på de "riktigte" dagene..blir stress som sagt..hehe.

klem

Ja det blir unektelig snålt når det liksom blir sånn "i dag må vi ha sex", men må man, så må man... Vi har flira oss gjennom hele akten ett par ganger vi..:) hehe Derfor prøver jeg annerledes neste gang, sier som sagt ingenting om el, bare får han til køys så ofte som mulig:) streve, streve:)

Men, snakker om sola så skinner den:) Han kommer snart hjem fra jobb, så jeg får vel gå å sette i stand noe middag.. I dag blir det servert marinert indrefilet av svin med masse godt tilbehør!

Blir kjempe gøy å følge deg videre sussa, gla jeg "fant" deg her inne:)

Vi snakkes da, så får jeg håpe helgen går fort for deg, både med tanke på at du er alene i helgen og hvis tante ikke kommer og du skal teste igjen:)

(kommer nok innom her i løpet av helgen jeg, kjenner jeg meg selv rett)

Klem

Tror dette er ganske vanlig for gutter. Det er jo våre jenters kropp, og det er vi som lærer oss om eggløsningsdager, sykluser o.l

Min mann har superlyst på barn (faktisk meg som har holdt igjen det siste året), men mens jeg -når jeg først har bestemt meg- tar det hele veldig på alvor, leser alt jeg kommer over, kjøper EL tester og sitter på BIM, er han myye mer avslappet.

"Foreløpig er det bare oss to, og det er bra. Når vi en dag blir tre blir det også bra".

Mens jeg er livredd for at jeg ikke kan bli gravid, er han helt avslappet og sier vi får adoptere om vi ikke får det på vanlig vis. (Men håper vi får naturlig!!!)

Tror gutter vil bli foreldre like mye som oss, men de har (av naturlige årsaker?) andre måter å forholde seg til det på.

hhehe..en siste ting...i ren desperasjon...nå er d slik at når min kjære blir "presset" til en liten stund i senga kan d virke som d blir uendelig vanskelig å sende av gårde troppene:) Så vi prøvde noe gøy...hørt om avhopp i svingen? VI snudde på den vi da...PÅ HOPP:.hehehhe..han fiksa saken selv og hoppa på ;) Funka jo det og...om man f.eks ikke orker en fullbyrdet sexakt hver eneste kveld..syns det var kjempelurt jeg..men spørs på hvor mange soldater som kom fram da:)hehe...Skulle bare ønske at han skjønte hvor trist d er for meg å gå å vente på å bli gravid..han kan jo leve som vanlig....ta seg en fest med alkohol, spise det han vil og gjøre det han vil...:( Men dette skjønner han ikke...spiller ikke noen rolle for han om jeg blir gravid nå el om 3 mnd..jaja...Vi lo oss no godt igjennom hele påhopp stuntet..morsomtste på lenge..!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...