mamman til Håkon Skrevet 30. juni 2006 #1 Skrevet 30. juni 2006 Noen her som vet åssen det er med det? Er jo redd for å bli gravid igjen fort. Så er jo greit med p-piller. Men når kan man egentlig ta det? For det ødelegger vel litt for produksjon for melk osv.
- Heidi - Skrevet 30. juni 2006 #2 Skrevet 30. juni 2006 Hei! Min lege anbefaler ikke p-piller og sier at hormoninnlegg er et bedre alternativ. Tror jeg blir å velge den hormonløsningen. Hilsen meg =-)
meg & to små vampyrer Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 Men de har jo den minipillen som heter cerazette som skulle være så grei under amming. Kanskje den er noe?
haater husarbeid Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Du får ikke p-piller etter fødsel pga at det går over i melken og hindrer melkeproduksjonen. Du må nok vurdere andre alternativer som p-sprøyte minipille ol
hurra for lille julinurket :-D Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Starta med p-piller da ungen var ett år sist...og mista omtrent alt av melkeproduksjon... Ungen merka det og ville ikke ha pupp lenger... Så kan jo være en ide om noen ikke ønsker å amme lenger etter xxxlang tid.. Jeg angra bittert. Syns det var for tidlig å slutte å amme allerede da :-( Men visste ikke at det hadde SÅ stor innvirkning på produksjonen....Trodde kanskje det "bare" skulle bli litt mindre enn amming hele dagen...
Brummeline3barnsmor Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 Jeg fikk p piller da jeg var på 6 ukers kontrollen etter jeg fikk førstemann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå