Gå til innhold

Når er vi egentlig fødeklare, jenter?

Lilliana&Prinsessa&Lillebror

Anbefalte innlegg

Er det en spesiell uke, eller bare føler vi det på oss? :o)

Begynner ihvertfall å føle meg ganske så fødeklar hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil si når du selv føler deg klar for å føde. Men jeg vet mange ikke er enige med meg der. Noen sier 14 dager før, men ikke alle føler seg klare da.

Jeg føler meg ikke fødeklar (med 1 dag til termin:-), men jeg tror heller ikke jeg vil bli det denne gangen. Fødselen skremmer meg, selv om jeg har født 2 ganger før. Jeg har ikke lyst å føde i det hele tatt, men det er vel litt sent å angre nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat slik har jeg også det. angrefristen har forlengs gått ut...

kunne nesten tenkt meg ks så slapp jeg vonde rier og evt lang fødsel..

men her er de kun de utvalgte som får ks føler jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er iværtfall klar nå! nå er det bare å komme ut! Det er nok en sammenheng av å være lei av magen og det store ønske om å få se og holde tulla! Gleder oss noe innmari!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar, hun kan godt komme når som helst nå for min del! Sist fødte jeg i uke 38, følte meg ikke helt klar da, for jeg var forberedt på å gå 40-41 uker siden jeg var førstegangsfødende.Men, nå er jeg klar som et egg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg husker å ha lest her at jordmor/lege sier noe om at man er fødeklar... har det noe med modning å gjøre kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i alle fall fødeklar. 6 dager igjen til termin. var hos jordmor igår og ho kunne fortelle meg at fødselen ville kunne starte når som helst...hehehe...ho håpte på lørdag/søndag for da skal ho være på vakt!!

Ellers så har det begynt å piple ut litt fostervann, og kynnerne er gått over til neste fase!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg er hvertfall fødeklar! Har akkurat flyttet over fra juniklubben til juliklubben, siden lillemann fortsatt

ikke har kommet ut...

Men jeg har stadig kynnere og jordmor mente det kunne bli action når som helst siden jeg allerede er moden med en åpning på 2-3 cm..

Mentalt har jeg imidlertid kjent meg fødeklar i to-tre uker,

men det er jo en annen sak..

Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...