Anonym bruker Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Er det normal avføring eller blir det tynt? Bare lurer sånn i forhold til å ta det med samboer tilstede...
hurra for lille julinurket :-D Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 klyster er vann som du spruter inn i endetarmen, kniper igjen lengst mulig - til du bare Må på do.... da kommer det meste ut pluss vannet.....som selvsagt har tatt opp farge fra avføringa.... ;-) går greit!
hurra for lille julinurket :-D Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 "vann" med noen tilsetninger tror jeg....
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Du skal vel ikke ha med samboer din på do?!?
* Zoë * Skrevet 30. juni 2006 #5 Skrevet 30. juni 2006 Under forrige fødsel var do og undersøkelsesrom på samme rommet. Jeg var så inn i situasjonen at jeg tenkte ikke på å be gubben gå ut *ha ha ha* Stakkars mann! Husker jeg kommenterte det da jeg endelig kom meg på do, men han brydde seg ikke. Så pass må de tåle - nemlig! Det må jo ha stinka helt forjæ*** *ler så jeg rister nå!* :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå