Gjest Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 Har ei datter, hun heter Isabel. Vi får sansyneligvis ei jente til nå, om ikke lenge, og hun skal hete Victoria, med c. Liker dere dette navnet? Eventuelt hvorfor/hvorfor ikke ?
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 synes viktoria er et nydelig navn....., men jeg er som vanlig veldig sta når det gjelder skrivemåter..og vil ha det slik det høres...så derfor ville jeg skrive det slik jeg gjør...Viktoria....
proud mom Skrevet 30. juni 2006 #3 Skrevet 30. juni 2006 jeg liker victoria ogsaa, det er like soett som isabel.....og liker ogsaa at det skrives med C for det er en litt mykere maate aa skrive det paa enn aa bruke K Selv om jeg valgte aa skrive Erik med K som mellom navn paa sonnen min, selv om vi bor i usa og her skrives det mest som Eric. mvh moniCa
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2006 #4 Skrevet 30. juni 2006 Hei, Jeg synes også Victoria er kjempe fint. Kjenner to tvillinger som heter Isabell og Mariell. Ha en fin dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå