Gå til innhold

Dere som har barn fra før..


fått en flott gutt!!

Anbefalte innlegg

Hva fikk dere som hadde antydning til kvalme på ettermiddag/kveld?

Jeg er i uke 6+4 og kjenner at jeg er små uvell på kveldstid.

Tåler lite bilkjøring å kjenner jeg.

 

Gutt ell jente??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var lite kvalm! Men på kveldstid kunne jeg bli småkvalm, varm og var konstant veldig trøtt!

 

Jeg fikk jente!

 

Men tror dette er veldig individuelt da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kvalm på kveldene med førstemann og fikk gutt. Denne gangen føler jeg meg konstant bilsyk, kommer det en jente nå,tro? Spennende og se:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig kvalm under første svangerskap, spesielt utover dagen og på kveldene, akkurat som nå. Jeg fikk en jente! Har det noe å si??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var mere kvalm med nr.1 enn med nr.2.og kvalmen kom alltid på ettermidagen og kvelden!man leser om denne morgen kvalmen i di fleste graviditetsbøker,men jeg syns det virker som di fleste har kvalme på ettermiddagen/kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ikke antydning til kvalm forrige svangerskap og fikk gutt. ER ikke kvalm nå heller (Men er bare 6+2, så kan jo fremdeles komme) men blir småuggen av nybil-lukt, så er ikke noe særlig å kjøre for tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempekvalm i forrige svangerskap, og det er vel ikke noe bedre denne gangen.. Fikk en nydelig jente sist..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde 2 forskjellige svangerskap,og fikk gutt begge gangene..Magen var forskjellig begge gangene...ble spådd ei jente nu sist,men d ble ei gutt... Trur ikke det har noe å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mine 2 første var jeg mest kvalm på morgenen og formiddag. Da fikk jeg jenter. Med nr. 3 var jeg kvalm hele dagen, men værst på kveld og natt. Dafikk jeg gutt. Nå er jeg også værst på ettermiddag og kveld, blir spennende å se denne gang om det er en gutt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...