Gå til innhold

Min fantastiske mamma:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare fortelle om min fantastisk snille mamma. Jeg føler meg så utrolig heldig!

Min mor var på besøk forige helg, fra torsdag til søndag. Hun passet barn, handlet, laget mat, vasket og ryddet. Alt som den største selvfølge. Mens jeg slappet av eller sov. Det er lenge siden jeg har følt meg så opplagt som etter det besøket:-)

Nå vil mine foreldre gjerne har våre to gutter på ferie en uke eller så, så da kjører de de 7 timene (tur-retur) og henter barna. Jeg får dermed tid til meg selv og sammen med min mann den siste tiden før fødselen. Vi kan gå på kino, ut og spise og bare være oss to. Det er utrolig lenge siden sist og det blir nok en stund til vi får muligheten igjen.

I og med at vi ikke har noe familie i nærheten og så og si alle vi kjenner har dratt på ferie, er det en kjempelettelse for meg å slippe å tenke på barnevakt når fødselen starter.

Jeg føler meg så sinnsykt heldig som har foreldre som stiller opp uten at vi trenger å be om det. De bare skjønner, liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja skikkelig kjekke foreldre...de har vel ikke lyst å adoptere meg???...nyt de dagene dere får alene,..kan bli lenge til neste gang..eller kanskje ikke med så greier foreldre...!!

ingen tilbud fra verken mine eller min manns foreldre...

Skrevet

Syns det er så fint av deg å uttrykke din takknemlighet - tror det er viktig å fokusere på det man er takknemlig for;)

Jeg er også så heldig å ha snille foreldre som alltid stiller opp, og du fikk meg til å tenke på det.

Kos deg den siste tiden:)

Klem

Skrevet

Får nesten skryte litt av min mor jeg og da. Hun bor i Serbia, men er nå hjemme for å ha ferie, og såklart for å være i nærheten når lillegutt kommer. Hun har mer eller mindre bodd hos oss de siste 14 dagene, og hun har vært så utrolig snill. Vi har ikke barn fra før, men vi har to hunder som krever sitt. Og min mor står opp, rydder litt, vasker klær, lufter hunder osv, for så å vekke meg. Hun tar selvfølgelig ikke det fulle ansvaret for dyra, men gud så godt det er de gangene hun tar de med seg og jeg bare kan slappe av. Jeg har 1 uke til termin, så ting begynner å bli litt tungt. Da er det utrolig godt å ha mamma her mens min samboer er på jobb.

Hun har forresten tilbudt seg å passe hunder og vaske leiligheten mens vi er på føden. Hva skulle jeg gjort uten mammaen min tro. :)

Skrevet

skryte over mamman min og.......kom hjem fra klinikken til ny vaska hus og hjemmelagde karbonader i kjøleskapet.mor selv var forduftet,for hun mente dette var en dag for den "nye fam alene. lykken varte helt til svigermor komm på suprise visitt på kvelden MED 3 VENNINDER PÅ SLEP!!!fy f....sier bare jeg. noen tenker andre ikke...

Skrevet

Hei lilleBrumm! Jeg har også en sånn mamma, og pappan min er utrolig hjelpsom han også!! Noen som har forslag til hvordan man kan si takk, -forslag til en fin måte å vise takknemlighet på??

Hilsen meg =-)

Skrevet

jeg printet ut ett nydelig bilde av babyen.lagde ett sånn hjemmelaget kort med ett lite dikt til mormor fra barnebarnet.hun blei kjempe rørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...