Gå til innhold

Hvilken uke?


Lilah

Anbefalte innlegg

Det står nå på min side: Du går nå i 5. svangerskapsuke. Jeg er i dag 5 uker. Jeg trodde det betydde jeg går i 6 sv.sk.uke? Hvilken uke skal man lese i, om hvordan fosteret utvikler seg? Den uka man er i, så eks 5+3, da leser man uke 5? Eller 6?

 

Litt forvirra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men på min side står dette;

 

I dag er det torsdag 29. juni.

Du går nå i 5. svangerskapsuke og har 247 dager (36 uker) til termin lørdag 3. mars 2007.

 

Første mens dagen var en torsdag, er det ikke da torsdager jeg skal bytte uke? (Termin er lørdag fordi det i norge regnes 40+2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke helt skjønt åssen man kan få BIM til å følge ukesdag og skifte uke på rett dag. Jeg skifter uke på mandager. Jeg er nå 4+4 men det står på min side at jeg går i svangerskapsuke 5. På en måte er det jo rett, men jeg hadde likt bedre om det stod 4+4 der.. Og at det kom uke5 opp på mandag når jeg skifter dag.. Det er sånn det funker på babyverden i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytta visst uke idag..har termin 16.feb med bim kalkulator. Mors uke 8 og baby uke 6...jajja..vet ikke helt om æ forstår d men.....Er jeg 6 uker eller 8 uker på vei..???????

 

Men så er d jo usikkert om det blir noe ut av d her..pga. blødning..har blødd siden tirsdag,snart 3 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...