Gå til innhold

Desember: VÆRSJUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lene27

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅHHHH!!!!! Sååååååååå leeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

Bare regn regn regn...

skyer skyer skyer

Sola??????? Ka farsken e det???????

Men no e det bare 8 daga igjen til mammsen og pappsen skal på date og det e jo et lite lysglimt i tilværelsen i mangel på andre glimt (som feks sola... :-/) Da blir det en bedre middag på resturant og så konsert og masse god drikke... thihi.... bestemor er barnevakt! Yippi!

og hadde vi bare fått litt sol til da hadde kvelden blitt perfekt... ønske ønske....

også må dokker huske å krysse fingra og tær på mandag når vi skal på sykehuset med Sivert... grue meg litt.... først ultralyd av hode og så kontroll etterpå... blir en lang dag der...

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke mere værsyk... i dag kom sola! Jippi!

sitt no her å svare på mine egne innlegg... hehe... e jo så stille og rolig her for tia...

savne dokker jo........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nøtta vist å skrive sinte værinnlegg i går.....

Herlig å våkne opp til sol og sommer i morrest ( bor i Narvik). Endelig vår tur !!!!

Fikk plutselig skikkelig sommerfølelse, så dro på gartneriet å kjøpte sommerblomster, har fått plassert ut noen, og skal ta planting av resten i morgen.

og så har jeg hamstret kronesis (sommer=is !) Kjekt å ha i fryseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlig med sol!!!!!!!!!!!!! Nord norge e nydeli når det e sånn som no... vi passere muligens Narvik i sommer hvis mannen finn ut han skal til Sverige å kjøpe snus... Vurdere å ta en overnatting før hytta i Bø... Skal tenke på deg hvis vi passere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...