Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Flippa !

Hehe - får håpe kvelden har båret frukter da :-)

Har prøvd i 11 pp, går over i 12 nå.. Men Tante Rød er veldig trofast og veldig regelmessig på besøk hos meg. Men vi har begynt utredning i det minste, og det er en slags trøst i å være i gang med noe.

Lykke til Flippa.

Klem

Det er veldig bra å komme i gang med ting ja, vi skal til gyn på tirsdag, og da kommer vi nok til å søke IVF.

Har prøvd 3 pergokurer uten resultat, og vi har sjekket både meg og han tidligere.

Nå skal vi snart bare nyte ferie og slappe av, så får vi se hva som skjer. Vi holder motet oppe og koser oss masse i hverandres selskap.

Sånt må det jo bare bli barn av snart! :)

Takk for lykkeønskninger, det var veldig hyggelig av deg. Jeg ønsker deg det samme, vi "sees" nok videre fremover. ;)

Annonse

Hmm.. Ja, lurer på når Tanta skal ta seg ferie her.. Begynner å lure på om det noengang vil skje faktisk. Jeg ser liksom ikke for meg at det er jeg som skal skrive de magiske ordene her, for å si det sånn.

Nåja. God sommer alle sammen. Vi høres på august. kanskje det har skjedd noe med noen av oss da ??? Lykke til. Krysser fingre og tær for dere !!

Klem

Hei,

Det er nok dessverre en del igjen her ennå :-(

Drømmen måtte jo være at "slitere"-tråden ble nedlagt pga av det var ingen som trengte den. Men det er vel det samme som om be om fred på jord.

Tanta har ikke søkt om ferie her, men hun skal få ferie på dagen dersom hun ønsker det (helst 9 mnd)

Jeg er heldigvis kommet i gang med utredning nå, så nå slapper jeg litt mer av, er liksom noe som skjer. Så nå skal jeg prøve å slappe av å nyte sommer og kommende ferie!

Lykke til med prøvingen til dere alle og god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...