Gå til innhold

Anbefalte innlegg

leste her inne i går om ei som mistet far sin!

og hva tror dere skjer i dag?

jo jeg finner en god venn av meg ( også naboen til mamma) død!

jeg fikk ikke tak i han på mobilen men terrassedøra sto oppe så jeg gikk inn mens jeg ropte på han!

Men ingen svar......kom inn i stua og ser han ligger sammenkrøllet på gulvet!

han hadde begynt og bli blå alt!

jeg skjønte fort at han var død så jeg fikk panikk og løp ut og ropte på mamma og sa at hu måtte ringe ambulansen og at han var død!

jeg skalv som bare det, fikk ikke til og gå...bare sto der ute!

det værste er at han ringte meg på fredag og tryglet meg om og komme for han trengte og prate med meg... vi skulle bort så jeg sa at jeg ikke kunne!

angrer på det nå ja!

sorry men jeg bare måtte få det ut!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5510503-m%C3%A5-bare-f%C3%A5-det-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff det er så trist å lese det du skriver! Håper det går bra med deg og at du har noen å prate med!!! Du tenker kanskje at du kunne gjort noe annerledes, så hadde det ikke skjedd....men han hadde flere valg, og jeg synes det er dårlig gjort av han å gjøre noe slikt mot deg, du som var hans venn! Prøv å tenk på at nå har han det ikke vondt lengre og at det var hans valg å ta! Det er ufattelig trist å miste noen man bryr seg om!

Tankene mine går til deg i denne tunge stunden!

-----------(@

Annonse

Så trist, ladri kjekt når slikt skjer, og når du er den som finner han så forstår jeg at det settr vonde spor.

Godt du klarer å prate om det å få det litt ut til oss, vi er jo her for hverandre.... i medgang og motgang...

mine tanker går til deg...

klem

Uff, stakkars deg, det var litt av en traumatisk opplevelse som er ingen forunt å oppleve.. Du må ihvertfall absolutt ikke tenke på at du burde reist og snakket med ham den dagen eller lignende, dette er IKKE din skyld! Det hadde nok skjedd uansett! Tenk på at han sikkert lenge har hatt det veldig vondt og at han nå har fått slippe og fått fred med seg selv.. Enkelte ganger er kanskje selvmord den eneste løsning, ikke sikkert han hadde fått noe utbytte av behandling eller lignende.

Det viktigste for deg nå er å få snakket masse om dette med f.eks. din mor som var naboen hans, slik at du ikke blir sittende alene med masse tanker. Og går ikke tankene over etter en stund, oppsøk legen din og si du trenger profesjonell bearbeiding!

Lykke til!

Takker så mye for gode og trøstende ord!

har pratet mye om han i dag med fler som kjente han!

vi har kommet fram til at han ikke tok livet av seg alikevel!

det var nok kroppen som ikke klarte mer!

han har jo gått på smarteslillende i ti år pga en arbeidsskade!

og han drakk mye det siste året for og døyve smartene!

tror ikke smertestillene hjalp så mye på slutten!

men vi venter på obduksjonsraporten!

jeg savner han sånn!

vi hadde et veldig nært forhold det siste året!

han sa til meg at han hadde fått følelser for meg og ville bli sammen med meg!

men jeg har jo samboer, men jeg sa at jeg begynte og falle for han også men at det kunne ikke bli noe mellom oss!

jeg elsker jo samboeren og det respekterte han!

vi prøver jo og bli gravid også så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...