Gå til innhold

Hei allesammen!

Sprellemamma

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle presentere meg, tror jeg kommer til å like meg bedre her inne enn på 1.tri.!

Er iallefall i ganske moden alder - så kan det jo diskuteres om jeg er så moden... ;-)

40 år nå, og gravid 11+3. Etter mye prøving og feiling fikk vi drømmeprinsen for snart 1,5 år siden. Og nå er lykken stor, vi venter barn igjen! Føler litt at dette er siste sjanse, så håper at alt går bra. Bekymringene er der jo, man tenker på risiko og alder etc. men har en god magefølelse det meste av tiden.

Ja, mage -den er iallefall kommet. Med en gang! Jeg var nok ikke veltrent og oppstrammet etter forrige fødsel nei, så nå strever jeg litt med å skjule den! Familien og noen venner vet det, men har ikke tenkt å spre nyheten før etter ferien. Ihvertfall ikke på jobb. Men nå er det ferie neste uke, og vi gleder oss vilt. Skal bli fantastisk med fire ukers avlappning hele familien sammen. Det trengs nå. Har vært mye mer kvalm denne gang, og trøtt trøtt trøtt.

Flott å se at her er andre modne gravide også, ønsker dere alle lykke til med svangerskapene og håper vi kan utveksle tanker og erfaringer underveis!

Ha en riktig god sommer allesammen!

Fortsetter under...

Hei,

trenger ikke være siste sjans..jeg er 44 og 1.gangs gravid! babyen kommer i nov, og vi vet at kromosomene er normale(tok fostervannsprøve for 1 mnd siden) Jeg har nesten ikke mage,men alle vet det allikevel..Greit når jeg jobber som spl og ikke alt jeg kan delta på. Har såvidt turd å beg å kjøpe litt klær- vi vet hvilket kjønn...uten at vi har fortalt det til noen. Lykke til videre til deg og- er halvveis på mandag jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...