Gå til innhold

vektøkning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

jeg er gravid for første gang og fersk i gamet..jeg er nå i uke 21+4 og stortrives med den lille i magen..

Jeg gikk akkurat¨på vekta og hadde gått opp 6 kg allerde!! Er dette mye eller helt normalt..litt bekymret for hvor dette ender. Jeg spiser regelmessig og sunt, samtidig som jeg trener ca 2 ganger i uka..hjelp.

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dette er en helt normal vektøkning,det vil jo variere veldig fra person til person.Jeg er nå 25 uker på vei og har lagt på meg 12 kg.Jeg sykler eller går litt nesten hver dag,og spiser sunt så da føler jeg ikke at det er noen grunn til å bekymre seg for vekta.Det viktigste tror jeg er å prøve å være så sunn som man klarer,vekten vil uansett bare gå oppover og oppover :)

Skrevet

Tror det varierer fra person til person. Er selv i uke 20+1 og har ikke lagt på meg mer enn 3 kg. Men det skal vel komme etterhvert.....

Tror ikke vekta indikerer at du ikke har en sunn livsstil.

Lykke til:)

Skrevet

Ikke godt å si hva som er normal vektøkning, er i uke 25 og har lagt på meg 5 kg.. Og jeg har kost meg masse i svangerskapet, men allikevel spist mye frukt og gått/syklet hver dag. Vet ikke hvor mye det har hatt å si, men jeg legger vanligvis lett på meg om jeg ikke beveger meg.

Skrevet

Takk for svarene..ble noe beroliget:)

Lykke til alle sammen! Dette er morro!

Nyt sommeren!¤¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...