Gå til innhold

Hva skjer egentlig?-dere som har blødd litt mellom uke 4 og 6..


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

jeg har gått 4uker nå pluss to dager..

Jeg har hatt mens smerter/murringer siden eggløsningsdagen. har litt stikninger på høyre side idag..har hatt det konstant noen timer nå..men ikke smerter i livmora! Idag fikk jeg litt sånn lyserosa utflod bittelitt bare, på papiret etter at jeg hadde tissa.

Åsså etter det fikk jeg litt lyserødt tynt blod. men bare ett par dråper..

Ligner IKKE på mensen eller noe lignendne jeg har sett før..

Er dette normalt? er det noen av dere ander som har opplevd dette så tidlig i svangerskapet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normalt!

 

Hadde du tatt deg bryet med å lese alle de 100-vis av innleggene her som handler om rosa utflod ville du sett at det er helt normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi..hehe.. svinger homonene dine veldig eller? så ikke noe på sida her å har heller ikke sett noe tråder som handler om det..er her hver dag.. men takk for tipset..skal se etter innlegg som handler om det! ps: det koster ikke så mye å skrive hyggelige ord istedenfor utrivelige setninger..

 

:-o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,kjære deg=) ikke bry deg om denne anonyme! det kan være normalt og unormalt! oppsøk legen din i morgen for å være på den sikkre siden,mest sannsynlig er alt bra:) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk:-)

nei, kanke bry meg om anonyme folk å hvertfall ikke når dem kommer med sånne utbrudd! -ja skal til legen imårra så da får jeg se hva han sier..!

klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg har hatt det på akkurat samme måte som deg....Er 5 uker i dag, og det virker som om det gir seg.

Vi krysser fingrene:):):)

 

m.v.h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her.. det har vart litt idag altså men nå mot kvelden kom det ikke mere! Håper ikke jeg våkner imårra med blod i senga:-( *skrekk* huff..

man tenker jo det verste sant.. krysser fingrene for deg å meg jeg da!! :-))

fortell litt fremover hvordan det går da om det forandrer seg eller mer..skal gjøre det samme..!

*klem* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6 uker idag, og har småblødd litt de siste dagene. Var veldig bekymret de første par dagene, og det står jo så mye om SA og MA her inne... Har også litt menssmerter og stikninger, det har jeg hatt hele tiden, men det bekymrer meg ikke så mye. Når man vet alt som skjer der inne, og hvordan livmoren arbeider skulle det vel nesten bare mangle at vi ikke kjente det?? ;) Men jeg har skjønt at de fleste som blør sånn litt de første ukene går det helt fint med. Så jeg har roet meg. Blør så godt som ingenting lengre, men kommer nok likevel evt til å be om en UL i slutten av neste uke bare for å kvitte meg helt med tanken om MA...

 

Lykke til, det går som regel bra...

 

Sommerklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør også, og har hatt sterke menssmerter. Fikk da beskjed av legen i går om at det trolig var en SA. Fikk komme til gynekolog og ta ultralyd (etter menstermin skulle jeg være 6+4). Han så ingen tegn til graviditet, og dermed bar det videre til blodprøver. Jeg har avfunnet meg med at det mest trolig var en SA. Har nemlig "mistet" de ømme puppene også, samtidig. Får svar på blodprøvene mandag, dvs skal ta den andre da.

Håper for din del at det ikke er det samme med deg! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...