Gå til innhold

Ville fortele hvordan det går med meg......

Anbefalte innlegg

Fikk blødninger i uke 6+2,og blødde sammenhengende i 10 dager,opphold på 2 dager,begynte å blø igjen,opphold..........beg å blø igjen..........Sånn har det vore no i ca 1 mnd.

Har vore sykmeldt fra første dag,men jobber no 25%.

Var på ul-idag(og sku da vere 10+6)men den viste 11+5 dager.

Og der var fullt av liv(en liten astronaut mente legen:))

Og det var så utruligt kjekt(",)Så da er konklusjonen fra legen at jeg er en av dem som blør under svangerskapet(små-blødninger)men har ikke blødd på 5 dager no,og det er veldig betryggende.

Har tatt det veldig med ro,og sovet litt ekstra,men med ei lita ei,så begrenser no det seg da(",)men det er no bare kjekt.

Ønsker dere alle sammen her inne lykke til videre med prøvingen,ser at det er noen av dere som er kommet etter,og det er no kjemekjekt(",)

KLEM!!

Fortsetter under...

Tusen takk for oppdatering, Almalie - har tenkt på hvordan det gikk med deg, så jeg ble veldig glad nå :-)

For meg gikk det dessverre ikke så bra - mistet i MA i uke 13, men i dag er "friskmeldt" av legen, så nå er det bar eå hoppe i det igjen med prøving.

Ønsker deg masse lykke til fremover - håper du slipper flere blødninger og bekymringer.

Mange takk for omtanken jenter.......:)

Oisannn....dette var triste saker nungo,hvordan går det med deg no da?

Det må vere skikkelig tøft å komme ut for noe sånt,selv mistet jeg en gang i uke 5,men det er jo ingen ting imot dette,i uke 13 så har man "endeligt" kommt over dem 12 berykta ukene,så da slår man seg liksom til ro,så jeg kan tenke meg at det kom som et sjokk.

Håper virkeligt at det slår til igjen på neste forsøk,da sitter den nok ska du se:)

Masse trøste klemmer og lykke til videre nungo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...