Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 29. juni 2006 #1 Del Skrevet 29. juni 2006 Kjære Lenn Hvordan går det med deg? Leste lenger nede at du ruger nå. Ååå, tenker på deg og krysser alt jeg har for deg!!! Ja, alle gode ting er tre, det satser vi stemmer for deg også. 3. forsøk, med innsetting av egg på min 33-årsdag, og lykketallet mitt er 3..... og nå vokser to små spirer inne i meg. Var på UL tirsdag, 15 og 16 mm store var de, og hjertene banket i vei snufs.... var i grunn rørende. Jeg er ikke så ofte innom her, men vit at jeg tenker mye på deg, og ønsker av hele mitt hjerte at spira sitter denne gang for deg!!! Den vil uansett sitte tilslutt, det vet jeg! Og husk, i Danmark sier de at har du testet positivt en gang, så betyr det at du kan få barn. Og du har jo både barn fra før, og i tillegg vært gravid to ganger. Du kommer i mål tilslutt, jeg lover deg det ) Prøv å fylle rugetiden med positive ting og positive tanker. Vet det ikke alltid er like lett, men det lønner seg alltid å være positiv. Det ordner seg for de fleste. Skal titte innom framover, og gleder meg til å se et jubelinnlegg fra deg )) Mange gode klemmer og masse ******babystøv****** fra din navnesøster Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5509568-kj%C3%A6re-lenn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 30. juni 2006 #2 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei kjære vennen!! Har sett etter deg maaaange ganger! La inn et innlegg til deg 19.juni som jeg klippet ut og limer inn nå: Gratulerer så masse med tvillinger i magen...... Det må være en fantastisk følelse!! Tenk: nå har dere greid det!! Håper vi får sjansen til å kjenne samme følelsen snart!! Leste du var dårlig...ja det er vel dobbel dose hormoner, så det baller vel på seg..... Hold ut!! Belønningen kommer vet du ;o) Jeg er sykemeldt jeg. Har vært litt mye i det siste, litt lett for å ty til tårer. Er nok en del bivirkninger også. Hodepine, kvalme og trøtt! Var på min 3.UL i dag og slimhinnen er nå 8mm. Regner med St.Olav ringer snart og meddeler at vi kan komme oppover til Trondheim mot helgen. Ser fram til å få innsetting. Og alle gode ting er 3. Vi har prøvd i 3 år, dette er vårt 3.forsøk, har vært på 3 UL og jeg er 33 år..... Og kanskje får vi innsetting den 23`dje...... Vel det gjenstår og se..... Håper vi "sees" igjen Linemor!! Jeg blir og finne her inne i ny og ne, iallefall i forbindelse med forsøket.....som MÅ gå bra!!! ) Ja dette var for noen uker siden. Nå er jeg på rugedag X....vet ikke og orker ikke drive og telle. Men jeg skal teste på torsdag i neste uke. Har ingen symptomer å snakke om. Forrige forsøk var det "alt mulig" men tror det var på grunn av analysering opp og i mente...... Det er ikke bra og være for mye på denne siden, du har rett i det. Jeg er veldig lite her, bare en titt i ny og ne. Skal ta helga nå, og titte innom neste uke. Syns jeg har vært mer avslappet til dette forsøket. Rett og slett prøvd å fortrenge det jeg har gjort. Later som om jeg ikke har satt inn egg..... På begge de første forsøkene har jeg drømt at jeg ikke lyktes, og det stemte. Tror underbevisstheten min jobbet mer enn tankene.... vet ikke,men det var litt skummelt...... Ellers så har jeg det finfint! Hadde forresten en kjempeskummel opplevelse siste par uker. Kjente plutselig en kul i brystet...... Herregud, det var nesten "kroken på døra" for meg. Tenkte på kreft med en gang. Kjenner flere som har hatt kreft, og flere som har dødd.... Fikk helt angst og trodde at nå var det min tur...... Var hos lege, og han sa det ikke var kreft, men ble henvist til sykehuset på mammografi og ultralyd......Gud så nervøs jeg var. Akkurat som å bli ført til galgen...... Enden på visa var at alle prøver og røntgenbilder var kjempefine og kulen er en bindevevsknute som er helt ufarlig. Jeg svevde ut døra. Etter den dagen har jeg liksom fått noe å tenke på, skjønner? Ikke det at jeg tar ting for gitt fra før, men nå fikk jeg en sånn gledefølelse at jeg er tross alt heldig uansett. Det var en veldig skremmende opplevelse og satte en støkk i meg....... Men koser meg nå om dagen, men sol og kos! Har tatt sønnen min fri fra barnehagen et par dager, vært i kjempeform. Har vært endel uvel og trøtt av Progynova eller progestan...men nå når det er så lyst og varmt så går alt så mye bedre! Men som sagt ingen symptomer. Ømme pupper har jeg fra før av medisinene....... Håper inderlig det er bare bra med dere!! Ble så glad og rørt da du fortalte om de små hjertene...er det ikke fantastisk!!! ) Jeg gleder meg med deg, og håper at vår tur også kommer!!!! Iallefall i løpet av året!!!! Ta vare på dere selv.....så håååååper jeg vi mailes mer her inne. Men nå tar jeg helg. Pause fra BIM....... ) God helg min gode nett-venn ) Stooor klem og kos fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5509568-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-5513994 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 5. juli 2006 #3 Del Skrevet 5. juli 2006 Du har kanskje sett oppdateringen fra meg..... Jeg takker for meg og ønsker deg masse lykke til videre framover. Håper engang våre "veier" krysses igjen....... Klem fra en som føler at alt håp snart er ute ( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5509568-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-5558541 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 13. juli 2006 #4 Del Skrevet 13. juli 2006 Håper virkelig du er innom her i blant Linemor vennen:o) Jeg er helt i skyene, men også redd selvsagt............... Tenk at alle gode ting VAR 3!!!!!!!!!!! Helt utrolig ) Ønsker deg en god sommer, håper at spirene vokser og at alt er bra med dere alle ) Stooooooooooor klem fra en lykkelig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5509568-kj%C3%A6re-lenn/#findComment-5623882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå