Gå til innhold

Bare en liten historie...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg bare skulle skrive et lite innlegg hvor jeg forteller om alle jeg vet om som har blødd lite og mye, men likevel har fått friske barn. Og om de som det ikke gikk bra med. Mamma og moren til en venninne av meg hadde vanlig mens hver måned selv om de var gravide, og ut kom jeg og venninna mi lell. En jeg kjenner blødde kjempemye gjennom hele svangerskapet og fødte en gutt. Hun hadde visstnok et eller annet med livmorhalsen (husker desverre ikke hva det var), men det var i hvert fall det som forårsaket blødningene. Bestevenninna mi har blødd litt lyserødt noen ganger i begge svangerskapene (riktignok er hun ikke så langt på vei med 2.mann, men jeg tror nok det går greit denne gangen også).

 

Jeg, derimot, fikk svak, positiv strek første gangen jeg var gravid og hadde veldig ømme pupper. 2 dager etter testet jeg på nytt og fikk negativ og ingen strek. 2 dager etter det igjen våknet jeg om morgenen og den ømme følelsen i puppene var helt borte. Ut på ettermiddagen kom blodet...Jeg hadde desverre mistet. Heldigvis var jeg ikke langt på vei. I dag har jeg en superskjønn jente og er gravid igjen, 5+3 og krysser fingrene for at det går bra og at jeg neste år sitter med 2 herlige barn med 2 års aldersforskjell. Bestevenninna mi mistet også da hun var veldig ung.

 

I alle fall; vet ikke helt hva jeg vi oppnå med dette innlegget, bare lufte noen tanker egentlig...Jeg føler at jeg har så lite symptomer denne gangen, men det er nok fordi sist jeg var gravid så hadde jeg jo MASSE symptomer, mage og full aktivitet siden det er de siste månedene jeg husker best:) Jeg er veeeldig trøtt i hvert fall, og har lyst på masse rar mat...jaja....Er så sinnsykt spent på kjønnet denne gangen-supert med søster til jenta mi, men også supert med bror og en av hver. Det er vanvittig med tvillinger i slekta mi-og til og med trillinger, så ikke minst er jeg spent på om det kan være tvillinger...Hjelp! Kjekt å kunne slå to fluer i en smekk, men tøft med 2 på en gang. Sist, men ikke minst så håper jeg det går bra. Både med meg og alle andre!!

 

Denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør godt å lese slike innlegg...men straks man er ferdig,så kommer det veltende over en igjen,frykten for det verste.

men æ har hørt noen si -vær forberedt på det verste og håp på det beste,eller noe i den duren...

 

Har fått ut noen tårer idag,og det har lettet litt.Og er inneforstått med at jeg må bare vente og vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...