7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 29. juni 2006 #1 Skrevet 29. juni 2006 den 21 juli.. gleder meg villt;) Noen som har vært der og vet hva man får med seg ? 750 kr det var ikke ille.. i oslao er det jo dobbelt så dyrt. Lurer på hvorfor??
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 29. juni 2006 #2 Skrevet 29. juni 2006 Jeg skal dit til tirsdag! Gleder meg også masse! Leste et annet innlegg her på bim om ei som hadde vært der og fått med 9 bilder og 30min dvd-film :-)
OktoberTussi Skrevet 29. juni 2006 #3 Skrevet 29. juni 2006 Det er dyrere lokaler på Majorstua enn Nøtterøy, kan ha noe med det å gjøre. Dessuten har jeg hørt at de har nyere utstyr på Majorstua enn på Nøtterøy. Var det lang ventetid der nå? Jeg tror jeg skal bestille time i morgen..
Nicita73 Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Jeg skal på Nøtterøy mandag,har forstått at for 750 kr, får man vanlig ultralyd, 3D, masse bilder, og CD av hele undersøkelsen:) Gleder meg masse:) Tror ikke det er noe særlig ventetid der. Så er det visst best å ta mellom uke 24 og 30 fikk jeg beskjed om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå