Gå til innhold

hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 25 har ikke kjent liv i hele dag,,,,,bør jeg ringe sykehuset?

kjente liv sist i natt og i dag har jeg stresset mye.....kan det være årsaken....føler oxo at magen har blitt mye mindre i dag!

uff, jeg er sikkert patetisk redd men men,,,,,,,,,,'snufs.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du trenger å engste deg egentlig.Har du kjent liv hver dag ellers etter at du bynnte å kjenne liv,synes jeg du skal ringe legevakt/fødepol.Om ikke annet enn for å bli beroliget,det skader jo ikke å ringe en gang for mye..

Det vil jo være noen dager barnet er roligere enn ellers,og det kan ligge slik at du ikke kjenner alle bevegelsene for han har enda stor tumleplass:)

Håper alt går bra med dere:)!

Skrevet

JEG hadde ringt.........

om ikke annet for å høre at de sier at det ikke er noe å uroe seg for!

Søsteren min opplevde det samme i sitt sv. og hun fikk komme inn for å ligge med sånn "registreringsreim" rundt magen og da viste den at alt var greit:)

Og da våkna babyen og rørte seg masse....siden hun slappa av og spiste litt mat;)

Tvi-tvi

Skrevet

Et råd for å "vekke" babyen litt, er å drikke noe iskaldt eller spsie/drikke noe med sukker i; hvis du da ikke kjenner noe, ville jeg ringt. Det skader ikke. Lykke til :)

Skrevet

i dag hva eg på UL og sånn maskin greier...alt hva kjempeflott med jentungen! grunnen til at hun ikke har sparket så mye var at hun hadde skiftet stilling inne i magen...ble veldig lettet over at alt hva flott...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...