Gjest Skrevet 29. juni 2006 #1 Del Skrevet 29. juni 2006 Er nå i min 5.uke, og merker ikke en gang at jeg er gravid...INGEN symptomer..Har jo tatt tre av tre positive tester, så er jo det...Er dette normalt???!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nr.2 i februar Skrevet 29. juni 2006 #2 Del Skrevet 29. juni 2006 hei du! ja,det er veldig normalt, sist jeg var gravid merket jeg heller ingenting, det kommer nok tidsnok symptomer skal du se;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellus Skrevet 29. juni 2006 #3 Del Skrevet 29. juni 2006 Helt normalt. Har ikke mye symptomer enda jeg heller. Er 8+6 i dag. Litt kvalm innimellom, men når jeg ikke er det. Er det deilig. Nyt det så lenge det varer.. Du blir sikkert kjempe trøtt snart og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille75 Skrevet 29. juni 2006 #4 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei.Jeg merker heller ingen ting utenom atbrøstene er større og at jeg er trøtt...Ingen kvalme har jeg hat og jeg er i 10 ende uke,herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snooopi Skrevet 30. juni 2006 #5 Del Skrevet 30. juni 2006 jeg merker heller ikke noe særlig. Bare litt ømme pupper.. Skal på ul på mandag og da håper jeg at vi får se den lille spire. Er 9+5 i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 30. juni 2006 #6 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg også lurte bittelitt på det, og sjekket dagboken min fra forrige svangerskap, Jeg kjente visst ingenting i uke 4-5 da heller. Nå er jeg 4+4 og er bare bittelitt trøtt. Ikke ømme pupper, ikke kvalm, ikke vond rygg eller bekken. Ingenting annet enn bittelitt trøtt og avogtil litt øm livmor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå