Gå til innhold

Var på ultralyd idag i begynnelsen av uke 5!


♥Cherrypie♥

Anbefalte innlegg

Til deg som ville vite hvordan det gikk, siden du sa at du skulle det samme neste uke å at du er ca. likelangt på veg som meg. :-)

 

Gynekologen kjente på magen min å kunne si at den var en anelse forstørret..

så med UL apparat (innvendig) at livmorslimhinnen i livmorveggen var fortykket (skjer ved graviditet).

Vik kunne ikke se fosteret. men så en liten prikk, hun sa deg "kunne" være fosteret..men ikke sikkert fordi det er så tidlig!

så sa hun oxo at jeg ikke trenger å komme på UL før om 3 uker igjen:-)

 

Lykke til, til deg når du skal.. selv om jeg ike så noen baby enda så er det hvertfall godt å vite at alt ser normalt ut der nede:-o)

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skrev på den andre... jeg var på ul i uke 6 , og da så vi bare et lite foster, men vi kunne se hjærtet som slo.. det var deili!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk da ser nok ikke jeg noen ting heller men at det kanskje er normalt ut.det er jo det viktigste da klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er hvertfall ikke så vanlig å se det da siden det bare er 1mm stort..(lite)

men da får du hvertfall greie på hvor langt du er på veg:-)

lykke til:-) fortell hvordan det gikk da:-)

klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal fortelle deg hvordan det går bra at jeg kan se hvorlangt jeg ca er på vei slitsomt å ikke vite det.. he heklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er slitsomt å ikke vite! hva står det mellom da? har du noen mistanke om hvor langt du er på veg? alt er nok sikkert bra med ungen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...