Gå til innhold

Oktober: ååå nei bekkenløsning :(


<3 Jentemafian <3

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått bekkenløsning og det er utrolig vondt, har ikke sovet bra på flere netter. Skal til fysioterapaut i morgen.

Jeg håper det hjelper hvis ikke så blir det 4 lange mnd til snuppa kommer.

Ligger for det meste på sofaen etter at jeg har vært på jobb er 50 % sykmeldt nå. Men det kan bli mere hvis det skal fortsette sånn.

 

Flere som er plaget med bekkenløsning???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

uff, hørtes ikke bra ut... Det må være kjipt..

jobber 100 % enda...men enkelte dager har jeg ordentlig vondt for og gå, stå ligge osv... Det er som tannverk i den ene siden i korsryggen, og smertene skyter nedover i foten....ikke noe særlig...men vet ikke helt om det er det jeg kommer til og få...

ønsker deg allefall lykke til med behandling..

Go bedring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 23+2 i dag. Og har hatt bekkenløsning siden jeg var i uke 13. Blir ikke bedre. Men det er ikke like ille hver dag. Men noen ganger skal jeg ikke klare å gå,sitte,stå eller ligge. Ligger våken noen netter nå ja.

Men går greit når jeg har min kjære hjemme,han er flink å masere og stryke over ryggen. Hjelper veldig!!

 

Håper jeg og alle andre som er plaget klarer å holde ut en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.....

er i uke 24+2 har hatt bekkenløsning fra uke 6-7...... fikk tidlig for jeg har egentlig ikke blitt helt kvitt den etter forrige sv,skap for litt over to år siden....ikke noe godt å ha men det er til å leve med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til *janet* som skriver om "tannverk", høres ut som det jeg har, ikke bekkenløsning men bekkenlåsning. Da er det ene siden som henger seg opp og man "halter" uten gjerne å være klar over det. Fysioterapauten kan "knekke" det på plass og det finnes øvelser for å holde det bedre i sjakk. Mitt bekken låste seg MYE i sist svangerskap, denne gangen har det gått litt bedre men er og flinkere til å gjøre øvelsene jeg skal og holde meg unne de jeg ikke bør gjøre :) Hadde ikke hørt om bekkenlåsning før jeg fikk det selv engang, vært litt plaget med det mellom svangerskapene og, ikke noe gøy men tror det er bedre enn bekkenløsning siden det kan "kureres" litt lettere. Merker nå med en gang det låser seg, blir på en måte sliten i bekkenområdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...