helle74 Skrevet 29. juni 2006 #1 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvordan er det egentlig, er det ok å male når man er gravid? Har hørt at dagens maling ikke er skadelig, men vil jo ikke ta sjanser heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. juni 2006 #2 Del Skrevet 29. juni 2006 jeg har hørt man ikke skal male. Vi maler et rom nå, men jeg holder meg borte å lar mannen gjøre det. Tar ingen sjangser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mintbolle Skrevet 29. juni 2006 #3 Del Skrevet 29. juni 2006 Har også hørt at man skal holde seg unna maling. Oljemaling er det verste. Jeg malte med oljemaling i flere dager i mitt forrige svangerskap før jeg visste at jeg var gravid, og det gikk fint! Men det er jo best å passe seg, selvom sjansen for at det skjer noe er nok liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellus Skrevet 29. juni 2006 #4 Del Skrevet 29. juni 2006 Med god lufting er det ikke noe problem... Jeg malte et helt hus sist.. Ja, ja, ungen har blitt litt hyper, så kanskje det er grunnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå